וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יילס פיטרסון ועד מודי בר און: מיטב השידורים של הרדיו הלוהט בסביבה

3.11.2012 / 12:26

לאחר ארבעה חודשים של שידורים חיים, סוגר הרדיו/בר תדר את שעריו, עד הקיץ הבא. לרגל הסיום, בחרנו לכם את מיטב התוכניות מהעונה החולפת - מג'יילס פיטרסון עד מודי בר און

ג'יילס פיטרסון מגיע להתארח

ג'יילס פיטרסון. Steve Thorne, GettyImages
ג'יילס פיטרסון/GettyImages, Steve Thorne

הרומן בין הדי.ג'יי והשדרן הנפלא של רדיו BBC לבין התדר ממשיך: לאחר שביקר בתדר בעונתו הקודמת, ג'יילס פיטרסון הגיע גם הפעם לביקור באולפן, וניגן שעתיים של מוזיקה איכותית וחדשה מכל ז'אנר אפשרי ומכל מקום על הפלנטה. פיטרסון, אגב, לא ויתר גם על נסיעת מבחן בשלוחה היפנית של התדר בטוקיו, וניגן שם במסיבה מיוחדת.

ריף כהן בסטייל צרפתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריף כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריף כהן, הכוכבת העולה של המוזיקה הישראלית, שרק לאחרונה חתמה חוזה בינלאומי עם חברת יוניברסל, נחתה יחד עם גיסה, עטר מיינר, באולפן התדר. השניים הפגיזו בסטייל צרפתי וגרוב נשמה אפריקאי, ואפשר להגיד שלא היה שם דבר מלבד מבחר שירים מופרעים, שגרם לכל הנוכחים לפזז כאילו זאת מסיבת מילניום.

מודי בר און במוזיקה ואנקדוטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודי בר און/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדמה כאילו לא קיים נושא בעולם הזה שמודי בר און ידבר עליו, ולא יישמע לפתע הכי מעניין וכיף. הפרספקטיבה של בר און על החיים ועל מוזיקה היא דבר ממכר, במיוחד כשהיא מגיעה בשילוב קולו הנמוך והערב. פעם שבועיים הגיע בר און לתדר וחלק עם המאזינים טעם מוזיקלי משובח ואנקדוטות על מה שמגניב אותו בחיים. לא צריך יותר מזה.

מונטי פיורי לייב

להקת מונטי פיורי. איתן חתוכה,
מונטי פיורי/איתן חתוכה

מונטי פיורי אמורים לכבוש את העולם מתישהו בקרוב, אבל עד אז יש לכם שלל הזדמנויות טובות לתפוס אותם בהופעה חיה. באחת מחפלות הצהריים של ימי שישי בתדר, הגיעה הלהקה להופיע ברחבת הענק שמחוץ לבר, והותירה אחריה מאות אנשים שיכורים, מחייכים ומרוצים. הדרך הבטוחה להתחיל את סוף השבוע.

ספיישל ראפצ'ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
The Rapture/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדב רביד, איש רדיו הקצה, אירח באולפן שניים מבחרי להקת The Rapture לפני התקלוט שלהם במסיבה במועדון הזיזי בתל-אביב. במשך שעתיים הם חלקו איתו את השפעותיהם המוזיקליות, וניסו להוכיח לו שהם לא היפסטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • תדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully