וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיין ג'רוזלם" היא הצגת הפרינג' של השנה

2.11.2012 / 16:54

ההצגה זכתה במקום הראשון בטקס פרסי קיפוד הזהב. היוצר, אייל וייזר, קטף גם את פרס הבמאי. בפרסי השחקנים זכו רועי אסף וגאיה שליטא-כץ

בטקס שהתקיים היום (שישי) בתיאטרון הסמטה ביפו, בהשתתפות ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי ועשרות שחקנים ואנשי תיאטרון, הוענקו פרסי קיפוד הזהב. המוענקים זו השנה השביעית להצגות הטובות ביותר ולשחקנים והיוצרים הנבחרים לשנת 2012 בתחום הפרינג'. הפרסים מוענקים על ידי קרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות בתל אביב, ארגון אמני הבמה בישראל ועמותת פרס קיפוד הזהב. גובה הפרס הינו 1,500 שקלים, מלבד פרס המחזאי אשר מזכה את הזוכה בו ב-3,000 שקלים.


פרס הצגת השנה הוענק להצגה "מיין ג'רוזלם" שנכתבה ובוימה על ידי אייל וייזר ועלתה בתיאטרון תמונע. ההצגה עוסקת בדמותה הבדויה של צלמת ואמנית שפעלה בשבר התרבותי של נפילת חומת ברלין. נוסף על כך, וייזר זכה גם בפרס במאי השנה. פרס מחזאי השנה הוענק ליוצר רועי רשקס על ההצגה "אללה בית"ר" שעלתה בתיאטרון הסמטה. שחקן השנה הוא רועי אסף ששיחק בהצגה "מיין קאמף" במרכז לתיאטרון עכו ואילו שחקנית השנה היא גאיה שליטא-כץ בהצגה "קילר ג'ו" שהציגה בתיאטרון הסמטה. הזוכים בפרסי שחקני המשנה הם דודו ניב על "חלומות אנונימוס" ואלה גופר על "הקמצן לאן?". פרס מפעל חיים הוענק לשחקנית וליוצרת הוותיקה תמי ספיבק. ספיבק, בוגרת בית צבי, השתתפה בהצגות "החשוד האחרון", "גם ילדים התחילו קטנים", "חלומות נעורים" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully