וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי נגני הגיטרה מהעולם ינגנו בישראל בפסטיבל חדש

4.11.2012 / 17:15

עוז נוי, פרסטון ריד ואנדי טימונס, מגדולי הנגנים הוירטואוזים בעולם, יקחו חלק ב-Guitar Day, פסטיבל גיטרה חדש שיערך בחנוכה ברידינג 3 בתל אביב

חובבי נגינת הגיטרה הווירטואוזית במדינת ישראל הולכים לזכות לפינוק מיוחד בחג החנוכה הקרוב - פסטיבל חדש בשם Guitar Day, שייערך בתאריך 12 בדצמבר על במת רידינג 3 בתל אביב. הפסטיבל יארח שלושה גיטריסטים וירטואוזים שיגיעו אלינו מארצות הברית: עוז נוי, פרסטון ריד ואנדי טימונס.

עוז נוי, הגיטריסט הוירטואוז הישראלי המצליח בעולם, יפתח את הפסטיבל עם הלהקה שלו, Twisted Blues Band. זו הופעתו הראשונה של נוי השנה בישראל. נוי ניגן בעבר עם יעל לוי, אריאל זילבר ושלמה ארצי, ולאחר מכן עזב את ישראל לטובת קריירה בניו יורק. ב-2008 בחר בו מגזין הגיטרה המוביל Guitar Player בתור הנגן החדש הטוב ביותר. נוי ניגן בין היתר עם ריצ'ארד בונה, וורן היינז, רוג'ר גלובר מדיפ פרפל, דייב ווקל, ויני קליוטה, סינדי לאופר וטוני ברקסטון.

פרסטון ריד הוא נגן גיטרה אקוסטית נודע שהמציא את סגנון הנגינה המכונה Tap Guitar או Percussion Guitar, המאפשר להפיק צליל של קבוצת נגנים מגיטרה בודדת. בימים אלה מופיע פרסטון ביחד עם אנדי מקיי וג'ון גום ברחבי אירופה. עד היום הקליט 17 אלבומים והוציא 2 קלטות ללימוד הסגנון שהמציא.

אנדי טימונס, שינעל את הפסטיבל עם להקתו, עבד בעבר עם פאולה עבדול, אוליביה ניוטון ג'ון והביץ' בויז. את הפריצה שלו כגיטריסט עשה כאשר חבר לג'ו סטריאני וסטיב ואי במופעי ה-G3, בו שלושת הגיטריסטים הבולטים בעולם חוברים לנגינה משותפת. אנדי מרבה להופיע יחד עם ג'ו סטריאני בתערוכות והופעות ברחבי העולם. אלבומו האחרון היה מחווה ל"Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band", אלבום המופת של הביטלס, וההופעה שלו בפסטיבל תכלול שירים מתוכו.

על הפקת הפסטיבל אחראית נאשוויל הופעות חו"ל שהביאה לישראל בעבר את ויקטור ווטן, ג'ף ברלין, אלן קארון, סקוט הנדרסון, גרג האו, דניס צ'יימברס, איש הבלוז ג'ון לי הוקר ג'וניור ואת להקת האריסטוקרטים. מחיר כרטיס לפסטיבל הינו 225 שקלים, וההופעות יחלו בשעה 21:00 בערב.

מה דעתכם על הפסטיבל החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully