וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה שנים: רובי וויליאמס חוזר לראש המצעד

4.11.2012 / 23:37

"Candy", הסינגל הראשון מתוך אלבומו החדש של וויליאמס ששוחרר השבוע, ונכתב ביחד עם חברו ללהקת טייק דאת גארי בארלו, זינק היישר לראש מצעדי המכירות בבריטניה

אחרי מספר שנים של דשדוש מסחרי, ויש שיאמרו גם אמנותי, הקריירה של רובי וויליאמס מתחילה לעלות בחזרה על המסלול: "Candy", הסינגל הראשון מתוך אלבומו החדש "Take The Crown" שיצא השבוע, זינק היישר לראש רשימת מצעדי המכירות בבריטניה, לאחר שמכר 137 אלף עותקים בשבוע הראשון. השיר הדיח מהמקום הראשון את "Beneath Your Beautiful", הדואט של לבירינת' ואמלי סנדה, שהוביל את הרשימה בשבוע שעבר.

"Candy" התקבל בציפיה רבה בקרב הקהל הבריטי, בין היתר בשל העובדה שבין כותבי השיר נמנה גם גארי בארלו, חברו הוותיק של וויליאמס ללהקת טייק דאת, שעובדת בימים אלה על אלבום חדש משל עצמה. וויליאמס העפיל לראש מצעד מכירות הסינגלים בבריטניה כבר 14 פעמים בעבר – אם סופרים גם את שנותיו בטייק דאת וגם את קריירת הסולו - אך זו הפעם הראשונה מזה שמונה שנים בה הוא זוכה לכבוד המיוחד. אלבומיו האחרונים זכו לתגובות צוננות, הן מצד המבקרים והן מצידו של הקהל הרחב.

וויליאמס מסר בתגובה שהוא "נרגש" לכבוש את הפסגה. "עבודה טובה, צוות וויליאמס", אמר הזמר, "תודה לכל מי שעזר לנו להגיע למטרה. אני נרגש מאוד מהאלבום החדש, וזו התחלה מצויינת".

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully