וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האם המיתוס של "שובר שורות" יתנפץ לרסיסים?

6.11.2012 / 0:10

הסצינות הכי קיצוניות ב"שובר שורות" עומדות למבחן אצל מנפצי המיתוסים, סדרה חדשה על שם הלהיט הגדול של נירוונה, סלבס קופצים למים בריאליטי חדש ועוד חדשות טלוויזיה

המדובר: "שובר שורות" במבחן המציאות

"מנפצי המיתוסים" ("MythBusters"), סדרת הריאליטי המצליחה של רשת "דיסקברי", מסתערת על מטרה חדשה ומעניינת במיוחד. במסגרת הסדרה מנתחים המנחים אדם סאבאג' וג'יימי היינמן אגדות אורבניות, מיתוסים ואפילו סצנות הוליוודיות לעומק, ומבררים את מידת הדיוק המדעי שלהם ואת אפשריותם במציאות. כך למשל, במהלך הסדרה הראו השניים כיצד ג'ק (אותו גילם לאונרדו דיקפריו) מהסרט "טיטאניק" יכול היה למעשה לשרוד ולהישאר בחיים על פיסת העץ הצפה, ואף בחנו האם באמת ניתן ללכת על המים כמו ישו. השניים מוצאים לרוב כי כל קשר בין הפעלולים והטריקים שמוצגים על המסך או מסופרים מפה לאוזן לבין המציאות, הינו מקרי בהחלט.

כעת החליטו השניים להסתער על הסדרה המצליחה "שובר שורות" בניסיון להבין האם הסצנות בהן מעורבים כימיקלים, שנראות מדויקות לפרטי פרטים, הן אכן כאלה. בראיון לפני מספר חודשים אמר יוצר הסדרה וינס גיליגן כי היה רוצה מאוד לראות פרק של "מנפצי המיתוסים" על "שובר שורות". סאבאג' והיינמן לא חיכו אפילו שנייה, צלצלו לגיליגן וכך נולד הפרק שיבחן לעומק את מעשיהם של וולטר ווייט (בריאן קרנסטון) וג'סי פינקמן (ארון פול), ושיכלול הופעת אורח של גיליגן ושל ארון פול.

השניים סיפרו כי אספו במשך חמש שנות קיומה של הסדרה סצנות רבות לבדיקה. בפרק המדובר תיבחן, בין היתר, סצנה מהעונה הראשונה בה דמותו של פול, ג'סי, מנסה להמיס גופה באמצעות חומצה הידרופלורית. ג'סי מתעלם מההנחיות של המורה ווייט לעשות זאת בתוך מיכל מפלסטיק ומחליט להיפטר מהגופה דווקא באמבטיה. החומצה ממיסה את הגופה וגם את האמבטיה ומגיעה לרצפת הבית שמתמוטטת תחתיה. "חומצה הידרופלורית זה דבר מפחיד", אמר השבוע סאבאג', "זה רעיל בצורה ייחודית ומאוד מלחיצה". התוכנית תיבחן סצנות נוספות, והשניים אף מתכננים פרק המשך שיטפל ברגעים אחרים בסדרה. "החבר'ה האלה עשו חיים עם טכנולוגיה ומדע, כך שיש לנו הרבה מה לעשות איתם", אמר סאבאג'. ולמקרה שתהיתם: לא, אף אחד מהפרקים לא יכלול את המתכון המיוחד של וולטר ווייט לקריסטל מת'.

המיותר: הלהיט הגדול של נירוונה הופך לסדרה קומית?

הנה דרך מצוינת להרוס את שמה הטוב של להקת רוק קלאסית – לקרוא לסדרה קומית טיפשית על שם אחד מלהיטיה הגדולים, עם או בלי קשר לתוכן. כך עושה כעת רשת CBS ללהקת נירוונה, שקנתה את הזכויות על פרויקט בשם “Smells Like Teen Spirit” – סדרה קומית משפחתית על נער שמוותר על לימודיו היוקרתיים בהארוורד בשביל החלום שלו: לפתח חברת סטארט אפ בשווי מיליארדי דולרים מהמרתף של הוריו. את החלום הוא מגשים בעזרת אחותו, חברו הטוב וכמובן הוריו, שעדיין חיים בעידן האינדי-רוק של שנות ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הסדרה נקראת כאמור על שם הלהיט של הלהקה משנת 1991, והוא נועד ככל הנראה לקשור את שאיפותיו המרדניות של הנער ביחד עם העובדה שהוריו של הנער עדיין תקועים בניינטיז. את הסדרה יצר כותב "המפץ הגדול", דייב גואטץ'. עוד לא ברור אם קורטני לאב, אלמנתו של סולן נירוונה קורט קוביין, נתנה את אישורה לשם.

הביזאר: הטרנד החדש בריאליטי - סלבס מתחרים בקפיצה אמנותית למים

קצת קשה להאמין, אבל שתי תוכניות ריאליטי שבמרכזן סלבריטאים שמתחרים זה בזה בקפיצה אומנותית למים נמצאות כרגע בשלבי ליהוק ושיבוץ מתקדמים: בשבוע שעבר הודיעה רשת FOX כי היא צפויה לשדר פרק ספיישל/פיילוט ניסיון בן שעתיים של התוכנית “stars in danger: high diving” – תחרות בין סלבריטאים על קפיצה למים, במהלך עונת החגים הקרובה.

ההכרזה באה לאחר שרשת ABC כבר הכריזה מבעוד מועד על שידורה של תוכנית בעלת מאפיינים דומים מאוד, "Celebrity Splash", בקיץ הבא. השבוע, נוכח ההכרזה של FOX, הודיעה רשת ABC כי היא מתכוונת להמשיך בכל הכוח עם התוכנית. הרשת הודיעה על גיוסו של גרג לוגאניס, זוכה ארבע מדליות זהב אולימפיות בקפיצה למים, לתפקיד השופט. המתחרים ב"Celebrity Splash" יצטרכו לבצע קפיצות למים מגובה של עד 10 מטרים, כאשר הקושי בתרגיל יעלה מדי שבוע. הם ילוו על ידי מאמן מקצועי, וייבחנו על ידי פאנל של שלושה שופטים. התוכנית מבוססת על פורמט אירופאי מוכר.

ליהוק שיחוק: כוכבת “glee” לוהקה לסדרה "הליגה" ב-FX

ג'יימה מייז, המוכרת לכם יותר כאמה – היועצת הבית-ספרית הנוירוטית בסדרה “glee” – לוהקה לאחרונה לתפקיד בסדרה "הליגה" של רשת FX. מייז תככב במספר פרקים בתור מעצבת פנים שמגיעה לסבך את העניינים של חברי קבוצת פוטבול הפנטזיה שסביבה נסובה הסדרה, שנמצאת כעת בעונתה הרביעית. ולמקרה שחששתם, התפקיד לא צפוי לפגוע בתפקידה של מייז ב“glee”, שכן דמותה של אמה זכתה למעמד של דמות קבועה בסדרה עוד בעונה הקודמת.

לינק לעת צרה: מייצר ממים אוטומטי של "רוק 30"

אם תופעת הממים – תמונות של אנשים ומצבים אליהן משויכת כותרת מצחיקה – עדיין לא הדביקה גם אתכם, אולי הלינק הבא יעזור לכם להתחבר לשנות ה-2000. הסדרה הקומית "רוק 30" נמצאת כבר בעיצומה של העונה האחרונה שלה, ואחת הדרכים הנחמדות להשאיר אותה לנצח ברשת היא להשתמש בפרצופיהם המשעשעים של טינה פיי, טרייסי מורגן ויתר החבורה בשביל לייצר ממים משעשעים אותם תוכלו לשתף בפייסבוק עם החברים. את מייצר הממים האוטומטי של הסדרה תוכלו למצוא בלינק הזה.

הקטע שעשה לנו את השבוע: לואי סי קיי מתבדח על הוריקן סנדי

בין אם אתם מחסידיו של לואי סי.קיי או משונאיו, תיאלצו להסכים שההופעה שלו השבוע ב“Saturday Night Live” הייתה לכל הפחות לא רעה בכלל. הקומיקאי עטור הפרסים הגיע להנחות את התוכנית הוותיקה וסיפק חיקוי של אברהם לינקולן וגם קצת בדיחות על הוריקן סנדי. כי בכל זאת, אם לא הוא, מי יצחק על אנשים שאין להם חשמל או אוכל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully