וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מציגה לוח שידורים חדש לשעות היום

5.11.2012 / 16:59

לוח הדיי טיים החדש של הזכיינית יכלול תוכניות לייף סטייל, משפחה ואקטואליה שישודרו בשידורים חיים לאורך היום

מעתה, לא רק רק בוקר, פריים טיים ולייט נייט – החל מיום רביעי הבא (14 בנובמבר) תשיק זכיינית ערוץ 2 רשת לוח דיי טיים חדש, שישדר מ-6:30 בבוקר ועד המהדורה המרכזית ב-20:00, כאשר כל התוכניות, הן הוותיקות והן החדשות, יהיו בשידור חי.

בין התוכניות בלוח החדש ניתן למצוא את "שעת השי"ן" בהגשתם של שי גולדן ושרון כידון, שישוחחו על ענייני השעה עם חברי פאנל מתחלפים; תוכנית הלייף סטייל "לחיות טוב" בהנחייתן של סופי צדקה וענת הראל; "זמן משפחה" עם קובי מחט שפונה לקהל ההורים; "שאלה משפטית" שחוזרת לעונה נוספת ותייעץ לצופים בסוגיות צרכניות ומשפטיות; ו"שעה בריאה" בהגשתן של עינת ארליך וד"ר מיכל גולן. לצד אלה תמשיך "העולם הבוקר" עם אברי גלעד והילה קורח, כשמדי שעה לאורך היום יוגשו מבזקי חדשות על ידי רינת ספיבק.

"גילינו פוטנציאל אדיר בלוח שידורי היום", אמר ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכניות של הזכיינית. "לאחר עבודה ארוכה ומאומצת הרכבנו תמהיל מגוון ועשיר שמטרתו לענות על דרישות ועניין הצופים, לצד העניין רב שמגלים המפרסמים בשידורי היום. אנו כחברת טלוויזיה מעוניינים לספק את הטלוויזיה הטובה ביותר, המעניינת ביותר והמשפחתית ביותר, לאורך כל שעות היום ולא רק בשעות הפריים".

איך נראה לכם הלוח החדש? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully