וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הוקרה מיוחד ליוצר "אבודים" ג'יי ג'יי אברהמס

5.11.2012 / 22:25

הפרס, בו זכו בעבר טום הנקס ואהרון ספלינג, יוענק לבמאי והמפיק שמאחורי "אבודים", "משימה בלתי אפשרית 3" ו"סטארטרק" בטקס פרסי גילדת המפיקים בחודש ינואר הקרוב

פרס מיוחד להישגים טלוויזיוניים על שם נורמן ליר יוענק למפיק הטלוויזיה ג'יי.ג'יי אברהמס, במסגרת טקס פרסי גילדת המפיקים, שייערך ב-26 בינואר 2013. אברהמס אחראי לשורה של סדרות מצליחות שכבשו את טבלאות הרייטינג בארצות הברית - בין היתר הוא עומד מאחורי "פליסיטי" ו"אבודים", וכן הסדרה החדשה "רבולושן", שהפרק הראשון שלה היה פרק הבכורה הנצפה ביותר בשלושת השנים האחרונות בארה"ב, ונרכשה לאחרונה לשידור בישראל על ידי yes. נוסף על כך, היה אברהמס שותף ביצירת, כתיבת והפקת הסדרות "אלקטרז", "מה עובר על בריאן", "זהות בדויה" ועוד. כמו כן הוא חתום כבמאי על סרטי קולנוע כמו "משימה בלתי אפשרית 3", "סופר 8" ו"סטארטרק".

"ג'יי.ג'יי אברהמס מפיק זה למעלה מעשור כמה מסדרות הטלוויזיה הכי זכורות ואהובות בטלוויזיה. הסדרות שלו שינו את הנוף הטלוויזיוני", אמרה יושבת ראש גידלת המפיקים, מישל דלוקה. "הכשרון שלו מדהים ושזור במחויבות לאופן הגאוני בו הוא מספר סיפור. הוא הביא את אופי שידורי הטלוויזיה לרמה הגבוהה ביותר, והוא ראוי לכל מה שהפרס הזה מייצג". בעבר, זכו בפרס המפיקים והיוצרים טום הנקס, מייק בורנט, ג'רי ברוקהיימר, אהרון ספלינג, דיוויד אי. קלי ועוד.

"זה כבוד עצום לקבל את פרס גידלת המפיקים, במיוחד כי נורמן ליר הוא אחד מהגיבורים שלי", אמר אברהמס בתגובה לזכייתו. "אני מרגיש כי ניתנה לי הפריבילגיה להצטרף לרשימת האנשים שקיבלו את הפרס הזה ומצפה לחגוג את העבודה שלי ושל עמיתיי המפיקים בינואר".

אין זו הפעם הראשונה בה אברהמס זוכה להערכה על הישגיו - בשנת 2005 הוא קיבל את פרס האמי על "אבודים". הפרוייקט העתידי והמדובר של אברהמס, סרט ההמשך ל"סטארטרק", עתיד לעלות לאקרנים במהלך השנה הבאה.

ג'יי ג'יי אברהמס - גאון טלוויזיה או סתם גאון יח"צ? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully