וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס במשא ומתן לכתיבת ספר

נסיכת הפופ והשופטת הקשוחה בתוכנית "אקס פקטור" מתעתדת להוציא בקרוב רומן ראשון פרי עטה, המבוסס על חוויות מחייה האישיים, בהוצאת בת של הרפר קולינס

יש מי שיטען שלבריטני ספירס יש כמעט הכל, אבל היא, כנראה, עדיין מחפשת ריגושים חדשים. מלכת הפופ שמכרה קרוב ל-100 מיליון אלבומים ברחבי העולם ומי שמככבת כעת בגרסה האמריקאית של התוכנית "אקס פקטור", מצויה בימים אלה במסע ומתן לקראת פרסום רומן ראשון פרי עטה.

ממש כמו האחיות קרדאשיאן, לורן קונרד וסנוקי מג'רזי שור, ספירס החליטה כי הגיע הזמן לבחון את כישורי הכתיבה שלה. אמש (שני) פורסם כי הזמרת קרובה לחתימה על חוזה בהוצאת הספרים It Books , במסגרתו תכתוב ותפרסם בקרוב רומן ביכורים. ההוצאה הינה חלק מאחת מהוצאות הספרים הגדולות בעולם, הרפר קולינס , שכבר הוציאה בעבר ביוגרפיות של אמנים שונים, ביניהם ההרכב מוטלי קרו וגיטריסט גאנז אנד רוזס סלאש. מקורב לזמרת סיפר כי היא אכן "בדיונים" עם ההוצאה לאור.

המקור הסכים לחשוף כי הסיפור שספירס מתכננת לכתוב לא הולך להיות ספר זיכרונות סטנדרטי, כי אם סיפור בדיוני מקורי שלתוכו תשזור חוויות מחייה האישיים. עדיין אין תאריך יציאה לספר המתוכנן של ספירס, אבל יש לשער שההייפ הגדול סביב דמותה כשופטת ב"אקס פקטור" יהפוך את יציאת הספר למאורע מצופה עוד יותר.

בריטני ספירס סופרת - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully