וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית הבידור חוגגת את הנצחון של ברק אובמה

"תרימו ידיים באוויר לכבוד הנשיא שלנו, אובמה היקר!", כתבה ריהאנה בחשבון הטוויטר שלה עם תום ספירת הקולות, ואליה הצטרפו ליידי גאגא, קייטי פרי ועוד - אמריקה באקסטזה

"ארבע שנים נוספות", כתב ברק אובמה בחשבון הפייסבוק שלו ואישר סופית את ההכרזות על ניצחונו בבחירות בארצות הברית שהסתיימו הבוקר (שלישי, שעון ישראל). אל שמחת הניצחון של אובמה, שיכהן בפעם השנייה כנשיא ארה"ב, הצטרפו אנשי תרבות ובידור שהביעו את תמיכתם בנשיא לאורך כל הקמפיין שלו וכעת, לאחר נצחונו, תורמים מילים חמות לקלחתה גועשת ברשתות החברתיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגש. ברק ומישל אובמה אחרי הנצחון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תרימו ידיים באוויר לכבוד הנשיא שלנו, אובמה היקר!", החלה בחגיגות הניצחון ריהאנה שצהלה בחשבון הטוויטר שלה. הזמרת קייטי פרי צייצה "תם ונשלם, הכוח שייך לאנשים! גאה לעמוד לצד אובמה למשך ארבע שנים נוספות". ליידי גאגא גם לא חסכה בהתלהבות כשצייצה: "הרגע ירדתי מהבמה בקולומביה, ברכות לנשיא הנבחר ברק אובמה, אנחנו גאים להיות אמריקאים הלילה, כן, כן, כן!". דמי לובאטו, שופטת "אקס פקטור", כתבה ש"הלילה הוא לילה טוב עבור נשים. גאה להיות אישה באמריקה". גם סמואל ל.ג'קסון לא חסך בפירגון כשכתב בטוויטר "אנחת רווחה עמוקה לפני החגיגה. ברכות לכל מי שיצא ועבד ושמר על האמונה".

קייטי פרי על השטיח האדום. GettyImages
שווה להיות נשיא כשאלה התומכות שלך. קייטי פרי/GettyImages

"אנחת רווחה ענקית", כתבה השחקנית ראשידה ג'ונס. הזמרת שר לא התביישה להתלהב עד הסוף כשכתבה "אנחנו זכינו! אנחנו זכינו! אנחנו זכינו! תודה לאל! אנחנו זכינו!". השחקנית אווה לונגוריה שהייתה פעילה בקמפיין הבחירות של אובמה ואף צוטטה כאומרת שאינה מבינה כיצד אפשר להיות אישה ולהצביע עבור מיט רומני, צייצה "ביג בירד מחייכת!", בהקשר לכך שלא יופסק המימון לערוץ PBS, המשדר את "רחוב סומסום" כפי שאיים מיט רומני. בציוץ נוסף הוסיפה לונגוריה ש"אני והחברים שלי חוגגים, אני בדמעות, מזיזים את המדינה קדימה אובמה!". בהקשר זהה צייץ אדם לוין, סולן להקת מארון 5, ש"זה מה שקורה כשאתה מתעסק עם רחוב סומסום". גם המוזיקאי מארק רונסון בחר להתייחס לניצחון אובמה בהומור וצייץ "המטה של רומני נראה כמו חדר צ'יל אאוט ברייב. אנשים שוכבים בכל המקום כמו אחרי נפילת מתח מטורפת". הראפר סנופ דוג צייץ בפשטות "הנשיא שלי שחור".

"כל הכבוד אמריקה. ידענו שבסוף את תביני מה צריך לעשות", צייץ הקומיקאי הבריטי ריקי ג'רווייס. שרה סילברמן, שגם היא מלווה את אובמה במשך כל הקמפיין שלו צייצה "שנה טובה!!!". בן סטילר כתב "פיוווו" וכריס רוק שליווה את אובמה במערכון קורע צייץ "בלי צחוק, אני פשוט שמח שהבנות שלי זוכות לגדול בעולם יותר טוב ממה שאני זכיתי".

סנופ דוג. Andrew H. Walker, GettyImages
עוד מהבחירות: מריחואנה חוקית בקולורדו. החיים שלך דבש. סנופ דוג/GettyImages, Andrew H. Walker

עוד סטטוסים וציוצים:

עם זאת, לא כולם השתתפו בחגיגה ואת הציוץ הכי משבית שמחות שיגר לעולם דונאלד טראמפ, איל ההון שמנסה לריב עם אובמה מהרגע בו האחרון נכנס לחיים הציבוריים. טראמפ, שמתעקש כבר שנים שאובמה נולד בקניה ואף הציב לנשיא אולטימטום באחת הפעמים שפנה אליו, צייץ: "הבחירות האלה הן בושה וחרפה ולעג וקלס. אנחנו לא דמוקרטיה".

מיוחד: למי מצביעים אנשי תעשיית הבידור בארה"ב?
הבחירות התרבותיות של אובמה ורומני - מי לוקח?

רוצים לקחת חלק בחגיגה? בואו לפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully