וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מקטרת על ליידי גאגא

8.11.2012 / 10:23

במהלך הופעה של מלכת הפופ במינסוטה השבוע, היא סיפרה לקהל כי הזמינה את ליידי גאגא להופיע איתה על הבמה ולבצע שיר ביחד - אך זו סירבה להצעה. ואז התחילו הלכלוכים

קרב המהלומות ההדדיות בין מדונה לליידי גאגא עשוי להפוך ראוי לתואר "מלחמת אלף השנים", שכן כל פעם מתגלה פרט נוסף אשר מוסיף עוד שמן ודלק למדורה שמעולם לא הפסיקה לבעור גם ככה. בעת הופעה במינסוטה השבוע, חשפה הזמרת בפני הקהל כי למעשה, הרבה לפני פרוץ מלחמת ההתשה בין השתיים, היא הזמינה את גאגא להופעת אורח באחת מהופעותיה, הזמנה שנענתה בשלילה.

"יש לי את המעריצים הכי טובים בעולם, קחי את זה ליידי גאגא!", קראה מדונה לקהל. "אתם יודעים, הזמנתי אותה לבמה לשיר איתי, אבל היא דחתה את ההצעה. זה בסדר. כבר קיבלתי 'לא' בעבר. זה בונה קצת אופי". ההצהרה הזאת של מדונה מעט מפתיעה, בהתחשב בעובדה שעד היום היא מייצרת בעצמה את הרושם כי היא לועגת למי שמתיימרת להיות היורשת שלה. כזכור, כבר עם פתיחת סיבוב ההופעות העולמי שלה בישראל, היא הופיעה על הבמה עם חיבור בין להיטה "Express Yourself" לבין שירה של גאגא שנשמע כמו שיעתוק די מדויק שלו, "Born This Way", זאת בכדי להדגיש כמה זהים השירים. כדי להבהיר את הנקודה, היא המשיכה ושרה "She's Not Me".

ליידי גאגא הגיבה אז לדברים כשאמרה שמדונה "פוגעת בי כדי להרגיש יותר טוב עם עצמה". לאחר מכן המשיכה מדונה עם פיצול האישיות כשבספטמבר שעבר הקדישה את שירה "Masterpiece" לגאגא ואמרה לקהל "אני אוהבת אותה, אני אוהבת אותה, חיקוי הוא המחמאה הגדולה ביותר" - רמז לכך שגאגא מחקה בקריירה שלה את שנותיה הראשונות של מדונה בעולם המוזיקה.

גם בהמשך מדונה לא חסה ורק לאחרונה התארחה בתכניתה של אלן דג'נרס ועשתה פרצוף חמוץ כאשר נשאלה על גאגא ואפילו העדיפה על פניה את ג'יי לו, בחירה הזויה לכל הדעות. וליידי גאגא? לפי שעה עדיין לא הגיבה על דבריה של מדונה, ככל הנראה בגלל שהיא עסוקה בלהוכיח לעולם שהיא יותר רזה מאדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully