וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל ”חי בלה לה לנד 2": עוד ישראלים שיעשו לנו פאדיחות בחו"ל

9.11.2012 / 15:57

הריאליטי שלוקח זמרים מקומיים ל-LA מדגים כמה נפיץ המפגש של ישראל עם ארה"ב, אבל יש כמה כוכבים ישראלים שיכולים לעשות לנו פאדיחות רציניות יותר בחו"ל. הנה כמה דוגמאות

חיים הכט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיים הכט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה אתם הייתם עושים לו חיים הכט, האיש הכי חרדתי בהיסטוריה, היה מייצג אתכם בארה"ב? הכט היה נדחף בין הצ'יפסרים במקדונלדס ומאתר חולדות, עוקב אחרי הומלסים, מוכיח אותם על כך שהם לא מסכנים מספיק ודורש את הכסף שתרם להם בחזרה, וחמור מכל - הוא היה מגיע לדאנקן דונאטס ומגלה לאומה החופשית שהן עשויות מפלסטיק וסוכר. בקיצור - חיים הכט היה מוציא את האוויר מכל מה שחי ומוצץ את הכיף מלשד העצמות של אמריקה. פחד. בואו נשאיר אותו באזור המחייה הטבעי שלו, עם מוסכניקים רמאים באזור השפלה.

איתי תורג'מן

איתי תורג'מן. אביב חופי
איתי תורג'מן/אביב חופי

אחרי היהודי הגלותי, הציוני החדור והחייל הרגיש שיורה, בוכה ומעלה על זה פוסט שנון לפייסבוק, הגיע ייצוג גברי חדש להגמוניה השלטת בישראל - תורג'י. הקטן, הממזר, השחקן המצליח, זה שזוגתו היא פצצה לא נורמלית ופילגשו הוא אושרי כהן. אבל גישתו המתריסה של תורג'י לעולם החיצון היא בדיוק מה שמעורר חשד אצל אמריקאים, וכל הווייתו היא המתנה להיעצר בשדה תעופה זר, בעוד הוא צורח על אנשי הביטחון "אין דבר כזה, אין דבר כזה, הוא לקח את זה מהתיק שלה ועכשיו אני אקח את זה בחזרה". הדבר הכי מבהיל שיכול לקרות במצב הזה הוא שהאמריקאים יצפו בגרסה הישראלית ל"הישרדות", מה שיעלה סופית את היחסים בין שתי המדינות על שרטון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ליהיא גרינר

בוחן פתע- ליהיא גרינר. דייב שחר
ליהיא גרינר/דייב שחר

המוח מתקשה לנוח כשהוא מעלה על הדעת את האפשרות שליהיא גרינר תישלח לארה"ב מטעם ישראל. בהתחלה היא בטח תריב עם סנוקי לבית "ג'רזי שור", אחר כך היא תעשה הופעת אורח אצל הקרדשיאנס, תדרוש להיכנס למשחק NBA כבת הזוג של גלעד שליט וגם תחטט בפח של מיילי סיירוס ותעלה מתוכו תמונות לאינסטגרם. בשלב הבא היא עוד עלולה להפציע על סטים של סרטים עם גל גדות ואיילת זורר, מה שיגרום כמובן לפיטוריהן המיידים, ויחזיר את הישראלים בהוליווד לתפקידים של גופה. בקיצור, רגרסיה מטורפת אחרי שנים של עבודה קשה, ששום שיחה מרגיעה מיריב נתי לא תוכל לתקן ואף אייטם בתוכנית הבוקר של דנה רון לא יכפר עליה.

הנזק הבלתי הפיך באמת יתחיל כאשר גרינר תפצה את פיה בשפה האנגלית, ואז הנורא מכל יתגלה - זאת שפת האם שלה - אנשים עוד יבינו את מה שהיא מנסה להגיד.

אבי קושניר

אבי קושניר. שי אוקנין
אבי קושניר/שי אוקנין

אבי קושניר, הוא בכל מקום, ועם זאת, לא ברור מה הוא עושה בעצם. קושניר הוא הביבי של עולם הבידור - קרוע על עצמו ואיכשהו תמיד שם, למרות שלא לגמרי ברור למה. מול מנחים כמו ג'ון סטיוארט, סטיבן קולבר וג'ימי קימל, קושניר הוא כמו בן ארצי מול מדונה. בהיעדר מחשופה של הילה נחשון לצידו, כל תשומת הלב תתמקד בו והוא עוד עלול להתחיל לשלוף קטעים מתקופת הבז'יז'ינות. קיים הסיכוי הקטן שהאמריקאים יחשבו שהוא דמות של סשה ברון כהן ויזרמו איתו, אז עדיף לנו שקושניר יישאר בארץ, בכלוב הזהב.

ירון ברלד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירון ברלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירון ברלד לא יעשה פאדיחות רק בארצות הברית. הוא יעשה פאדיחות על כל פיסת אדמה שכף רגלו תרעיד, ותכל'ס, נראה שהוא די קול עם זה. האיש ניזון מהמהומה שהוא מעורר, והאמת – לפעמים זה גם מאוד מצחיק. אבל בארצות הברית הוא יהיה פשוט פיל בחנות חרסינה, ובמדינה דוברת אנגלית שבה גם המעט שהוא אומר נשמע כמו הברות חסרות פשר, אפשר יהיה לספור את השניות לאחור עד לאשפוז בכפייה. חוץ מזה, כל האבות הרוחניים האמריקאים של ברלד – ג'ון בלושי, כריס פארלי – מתו מוות טראגי בגיל צעיר. יש מצב שאמריקה מנחסת קומיקאים שמנים ורועשים. חבל לקחת את הסיכון.

עירית לינור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירית לינור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ברק אובמה לא היה מוכרז כנשיא הבא של ארצות הברית, ורומני היה לוקח את כל הקופה, יכול היה להיות שאמריקה האדומה והרפובליקנית הייתה מוצאת חן וקסם בעירית לינור – התשובה הישראלית הצנועה לנאו-שמרנות הקפיטליסטית, הגזענית והשוביניסטית שלהם. כן, אין ספק שרומני וראיין היו עפים על לינור, שהייתה שמחה לסייע להם במו ידיה למעוך את ה-47%. אבל באמריקה של אובמה, מעצבנת כמו לינור היא קוריוז במקרה הטוב, ותופעה מפדחת ודי מפחידה במקרה הרע.

נירו לוי

נירו לוי. אביב חופי
נירו לוי/אביב חופי

אמריקה אולי מוכנה לנשיא שחור, אבל אין סיכוי שהיא מוכנה לשכונה שנירו לוי סוחב איתו באשר יפנה. הסחבקיות והדאחקות של לוי ב"גולסטאר" הן דווקא חינניות, אבל הוצאה שלהן מחוץ לגבולות הלבנט עלולה לגרום לשרשרת אי הבנות מצערת. קל לדמיין את לוי עומד בתור לביקורת דרכונים ומשיב לשאלה "סקס"? בתשובה הקלישאתית "יס פליז". המחשבה על קארין לוי מטיילת עם הכלב ב-LA ודורשת בעצבים הנחת סלב בחנות של מארק ג'ייקובס כבר עושה לנו צמרמורת.

”חי בלה לה לנד 2" תשודר החל מה-11.11 בערוץ yes Comedy HD

לעמוד של "חי בלה לה לנד 2" בוואלה! yes

איזה עוד מפורסמים יפדחו אותנו בחו"ל? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully