וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מארק וולברג יככב ב"רובוטריקים 4"

9.11.2012 / 11:28

במאי הסרט, מייקל ביי, אישר רשמית את הליהוק המפתיע בבלוג שלו. וולברג יירש את מקומו של שייה לבוף, שכיכב בסרטים הקודמים בסדרה המצליחה

הקריירה של מארק וולברג ידעה כבר לא מעט תפניות חדות, אבל התפנית הנוכחית היא אחת מהמפתיעות ביותר: וולברג יחליף את שייה לבוף בתפקיד הראשי בסרט הבא, הרביעי במספר, בסדרת "רובוטריקים". במאי הסרט, מייקל ביי – שביים גם את שלושת הסרטים הקודמים בסדרה, וסיים לאחרונה צילומי סרט חדש בשם "Pain & Gain" בכיכובו של וולברג – אישר רשמית את הליהוק בבלוג שלו. "מארק נפלא", כתב ביי. "נהנינו ביחד כל כך בצילומי 'Pain & Gain' ואני נרגש במיוחד לעבוד איתו שוב. שחקן מסדר הגודל הזה הוא בדיוק התמריץ שזיכיון כמו 'רובוטריקים' זקוק לו על מנת להמשיך הלאה את המורשת".

וולברג, שהחל את הקריירה כזמר ראפ תחת הכינוי מארקי מארק, הפציע לראשונה בתפקיד משמעותי על המסך הגדול בסרט "יומן נעורים", והפך בהדרגה לשחקן בולט ומוערך בהוליווד, בעקבות תפקידים בסרטים כמו "לילות בוגי", "כוכב הקופים", "הג'וב האיטלקי", "פייטר" ו"השתולים", עליו גם היה מועמד לפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר. לאחרונה כיכב ב"טד", הקומדיה הרומנטית המצליחה של סת מקפרלן. בנוסף, וולברג הוא מפיק מצליח בטלוויזיה האמריקאית, שהיה שותף בין היתר להצלחות כמו "אימפריית הפשע" ו"הפמלייה".

"רובוטריקים 4" ייצא לאקרנים במהלך חודש יוני 2014, ועל פי ביי, הולך להיות שונה מאוד מהסרטים שקדמו לו. הסרטים הקודמים בסדרה, בכיכובו של לבוף, היו הצלחות קופתיות מרשימות, כשהאחרון שבהם, "רובוטריקים 3: אפלת הירח", הכניס למעלה ממיליארד דולר ברחבי העולם והגיע למקום השני ברשימת שוברי הקופות הגדולים של 2011, מאחורי הסרט האחרון בסדרת "הארי פוטר".

מה דעתכם על הליהוק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully