וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: ספר חדש בסדרת ברידג'ט ג'ונס

9.11.2012 / 15:25

הלן פילדינג, מחברת הספרים הפופולריים שגם הפכו לסדרת סרטים מצליחה, הודיעה כי היא כותבת ספר המשך נוסף, שיצא במהלך סתיו 2013

בשורות משמחות לחובבות ספרי הנשים באשר הן. הלן פילדינג, האשה שהמציאה את ברידג'ט ג'ונס, הודיעה כי היא כותבת את הספר השלישי בסדרת הספרים אודות הבריטית המגושמת והמתוקה להפליא. הספר החדש בסדרה עתיד לצאת בסתיו 2013, 14 שנים לאחר צאת הספר הקודם בסדרה. בזמן שחלף, כידוע, יצאו גם שני סרטים המבוססים על הספרים, בכיכובם של יו גרנט, קולין פירת' ורנה זלווגר. "הספר החדש יתרחש בלונדון של ימינו, עם עלילה חדשה לחלוטין עבור ברידג'ט", אמרה פילדינג. "אם אנשים יצחקו בזמן קריאת הספר כמו שאני צחקתי בזמן שכתבתי אותו, אהיה מאושרת".

עלילת הספר עדיין לא ידועה והמוציא לאור של הסדרה, ג'ונתן קייפ, הסכים לחשוף רק כי הרומן "יחקור שלבים שונים בהתפתחות חייה של ברידג'ט". קייפ סירב לומר האם דמויות המשנה הגבריות והנצחיות לצידה של ג'ונס, הלא הן מארק דארסי החנון ודניאל קליבר החתיך, ישובו גם ה לקחת חלק בהרפתקאותיה של ג'ונס. בנוסף סירב קייפ לומר האם דמותה של ג'ונס "התבגרה" לפי הזמן האמיתי שעבר מאז הפציעה בחיינו, שכן אם כך הדבר, הרי שהיא צריכה להיות בשנות הארבעים המאוחרות לחייה.

דמותה של ג'ונס התחילה בתור טור בעיתון הבריטי האינדיפנדנט בשנת 1995. הטור עקב אחר חייה של רווקה לונדונית בת 30 פלוס. הספר הראשון שהתבסס על הטור, "יומנה של ברידג'ט ג'ונס", ראה אור בשנת 1996 והתקבל באהדה רבה. הספר ליווה את ברידג'ט בחיי היום יום, ובמיוחד את הדילמה הרומנטית הנצחית בין דארסי וקליבר. הספר השני בסדרה יצא בשנת 1999, ושני הספרים ביחד מכרו למעלה מ-15 מיליון עותקים ברחבי העולם. כזכור, בפעם האחרונה בה פגשנו אותם, ג'ונס ודארסי התאחדו בברית עולמים, וכעת נותר לראות האם השניים החזיקו מעמד כזוג.

מחכים לספר החדש בסדרה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully