וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולקטיב חוגגים הופעה אחרונה עם אורחים מיוחדים

12.11.2012 / 10:00

ההרכב שפועל בארץ ובחו"ל יקיים מופע פרידה חגיגי מסיבוב ההופעות של אלבומם "Onwards", יחד עם שלומי שבן, נינט, ואמנים שיבואו להתארח

בקיץ הבא יופיעו הקולקטיב בפסטיבל הענק גלסטונברי כשנה לאחר שיצא, להקת הקולקטיב חוגגת פרידה מהאלבום "Onwards" ב-22 בדצמבר בהופעה מלאת אורחים שתתקיים במועדון הבארבי בתל אביב.

אל חברי ההרכב - הלא הם עידן רבינוביץ', רועי ריק, דניאל שהם, עמנואל סלונים, יוסי מזרחי, רועי רבינוביץ' ונדב לוזיה- יצטרפו על הבמה שלומי שבן, נינט טייב, מרינה מקסימיליאן בלומין ורד אורבך (רד בנד). בחודש הבא תיפרד כאמור הלהקה מסיבוב ההופעות שליווה את האלבום לצורך הקלטת חומרים חדשים כמו גם השתתפות בפסטיבל הרוק הענק גלסטונברי, נסיעה שתשולב בטור הופעות קיצי בפסטיבלים נוספים באירופה.

האלבום "Onwards" הופק מוזיקלית על ידי המפיק האמריקאי כריס שואו (שעבד בעבר עם בוב דילן, ג'ף באקלי, שריל קרואו, וויזר ועוד) שהגיע ארצה במיוחד עבור המשימה. האלבום הוקלט בנגינה חיה של שבעת חברי ההרכב יחד ובין היתר נעשה בהקלטות שימוש בצעצועים אנלוגיים, הקלטה מתוך פסנתר כנף ומכמה מערכות תופים שנבנו מפסולת מתכתית, סימפולים של מתגי מזגן ושואבי אבק, ושימוש בכל חלל מהדהד אפשרי, מחדרי מדרגות נטושים ועד כנסיות מאולתרות של עובדים זרים. בהופעות שליוו את צאת האלבום, שיתפו חברי הקולקטיב פעולה עם אמנים שונים ביניהם בהם רונה קינן, הלהקות קולולוש ורמזיילך ועוזי פיינרמן.

מאז שיצא, הספיק האלבום לצבור הייפ בארץ וגם מחוצה לה בכלי התקשורת העולמיים, עם ביקורות חיוביות במגזין המוזיקה Q, מגזין NME ואתר ערוץ המוזיקה MTV. בהופעה המיוחדת צפויים הקולקטיב לנגן גרסאות מיוחדות לשירים המוכרים שלהם יחד עם רשימת האורחים המכובדת.

  • עוד באותו נושא:
  • הקולקטיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully