וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג בירד בהלם: שערוריית מין ב"רחוב סומסום"

12.11.2012 / 14:23

קווין קלאש, האיש ששלח את ידו לתוך הבובה של אלמו ב"רחוב סומסום" ודיבב את הדמות, לוקח חופשה מהתוכנית בשל האשמות לפיהן ניהל רומן עם נער בן 16

סדרת הילדים "רחוב סומסום" הינה מופת של טוב לב ונאיביות, אך לאחרונה נחשף כי מתחת לחזות התמימה והטהורה מסתתרת לכאורה מציאות שאינה פשוטה. קווין קלאש, האיש שעומד מאחורי דיבוב הדמות אלמו, עומד בימים האחרונים במתקפת האשמות לפיהן ניהל מערכת יחסים מינית עם נער בן 16. קלאש מכחיש מכל וכל את ההאשמות ועם זאת הכריז כי הוא לוקח חופשה מן הסדרה.

קווין קלאש ואלמו. Frederick M. Brown, GettyImages
קווין קלאש ואלמו/GettyImages, Frederick M. Brown

לפי דיווחים בכלי תקשורת בארצות הברית, אל משרדי הנהלת "רחוב סומסום" הגיע אדם בן 23 אשר טען בפניהם כי הוא וקלאש החלו לנהל רומן לפני שבע שנים, כאשר הוא היה בן 16 בלבד וקלאש היה בן 45. קלאש אישר לכלי התקשורת כי אכן ניהל מערכת יחסים עם אותו אדם, אך זו התרחשה רק לאחר שהוא כבר היה בגיר על פי החוק.

"ביוני השנה, הנהלת 'רחוב סומסום' קיבלה הודעה מאדם צעיר שטען כי הוא וקווין קלאש ניהלו מערכת יחסים, בעוד שהיה בן 16 בלבד", נמסר מעורכי הדין של התוכנית. "זו הייתה מערכת יחסים אישית שלא היה לה כל קשר למקום עבודתו של קלאש. אנו מתייחסים לטענותיו של אדם זה ברצינות רבה ונקטנו מיידית בכל האמצעים הדרושים".

הנהלת "רחוב סומסום" נפגשה עם האיש האלמוני פעמיים ואילו מקור המקורב להפקה טוען כי "לאחר שהאיש נפגש עם ההנהלה, הוא הרגיש כי עורכי הדין שלהם מנסים לגרום לו לשתוק ולא לספר על זה לאיש מלבדם. בתגובה לכך הוא שכר מיד את שירותיה של פירמת עורכי הדין Andreozzi & Associates שייצגו את הקורבנות בפרשת הפדופיליה של מאמן הילדים ג'רי סאנדוסקי".

עורכי הדין שיגרו מכתב אל הנהלת "רחוב סומסום" בחודש אוגוסט האחרון, בו האשימט את החברה כי היא מנסה לטייח את האשמות הקורבן ו"להטיל ספק באמינותו בכדי לשמור על העובד שלה, שמדובב את אחת הדמויות היותר משמעותיות שלה", כך כתבו. "הגישה הזאת מעניקה יחס וערך ראוי יותר לבובה מאשר לחייו של אם אמיתי בשר ודם".

לאחר שתכתובת אי-מיילים בעלי גוון רומנטי בין קלאש לבין האדם איתו ניהל לכאורה את הרומן נמצאו על מחשבו של אותו אדם, קלאש ממשיך להכחיש כל קשר לרומן עם אותו אדם בעת שהיה קטין. "קווין מתעקש כי ההאשמות הללו שקריות והוא נחוש להגן על חפותו. הצענו לו לקחת חופשה קצרה מעבודתו בכדי להתרכז בכך", אמרו ב"רחוב סומסום". דמותו של אלמו גדולה יותר מכל הסיפור הזה והיא תמשיך להיות חלק אינטגרלי מהתוכנית שלנו, לחנך ולתת השראה לילדים בכל העולם".

קלאש עצמו הודה שאכן ניהול מערכת יחסים עם אותו אדם, אך לא בהיותו קטין: זו הייתה מערכת יחסים בין שני אנשים מבוגרים. אני מלא צער על כך שהוא מנסה לגרום לי להצטייר כמישהו שאני לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully