וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת INXS מתפרקת אחרי 35 שנה

12.11.2012 / 17:41

הרכב הגל החדש האוסטרלי שאחראי ללהיטים כמו "Original Sin", ""New Sensation, "Devil Inside" ו"Need You Tonight" צפוי לשחרר הודעת פירוק רשמית מחר (שלישי)

אחרי 35 שנות פעילות, להקת הרוק האוסטרלית INXS הודיעה כי היא מתפרקת. ההרכב, שהופיע ביום ראשון האחרון באיצטדיון Perth Arena באוסטרליה, כמופע חימום ללהקת מצ'בוקס טוונטי, הכריז במהלך המופע כי זו תהיה ההופעה האחרונה של הלהקה אי פעם.

ג'ון פאריס, מתופף הלהקה, יצא בהכרזה הדרמטית לקראת סוף ההופעה, והוסיף שהוא "מתחיל לדמוע". מיד לאחר מכן ניגנה הלהקה את אחד מלהיטיה הגדולים ביותר, " Need You Tonight". מאוחר יותר כתב בעמוד הפייסבוק שלו סולנה הנוכחי של הלהקה, קיארן גריבין, "חברים יקרים, אני יודע שרבים מכם מודאגים ורוצים הבהרה על מה שקרה בהופעתנו האחרונה. אנא התאזרו בסבלנות, הלהקה מתכננת לשחרר הודעה מלאה בנושא בהקדם. אני מצטער שאין באפשרותי להוסיף עוד פרטים ומקווה שהמילים הללו עוזרות להקל על דאגותיכם וחששותיכם. תודה על כל האהבה והעידוד".

ההופעה ביום ראשון הייתה האחרונה בסיבוב ההופעות של מצ'בוקס טוונטי, מה שהוביל לספקולציה כי ההצהרה על הבמה לא הובנה כראוי וציינה רק את קיצו של הסיבוב. אך מקורות המקורבים ללהקה מסרו כי מנהל הלהקה כריס מרפי כינס את ההרכב על מנת לאשר סופית את ההחלטה להתפרק, וההרכב בדרכו לסידני על מנת להעניק הצהרה רשמית בנושא מחר (שלישי).

INXS היא להקת גל חדש שהוקמה בשנת 1977, והגיעה לשיא הצלחתה במהלך שנות ה-80 וה-90, עם להיטי ענק כמו "Original Sin", ""New Sensation, "Devil Inside" ו"Need You Tonight" שכבר נזכר. בשנת 1997 מת סולן הלהקה והמנהיג הכריזמטי שלה, מייקל האצ'ינס, בנסיבות מסתוריות – אף שרבים סבורים כי מדובר בהתאבדות. מאז החליפה הלהקה מספר סולנים.

בשנת 2004 כיכב ההרכב בתוכנית הריאליטי "רוק סטאר", שמטרתה מציאת סולן קבוע ללהקה, ובסופה נבחר ג'יי.די פורצ'ן לתפקיד. פורצ'ן, שניגן עם הלהקה עד לשנה שעברה, כתב בחשבון הטוויטר שלו עם היוודע הבשורה ש"הם חברים שלי ואני מצטער בשבילם. זה היה כבוד לקחת חלק בהיסטוריה של הלהקה. אהבה ומהומה".

אבלים על הפירוק? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • INXS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully