וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר של יורם קניוק בדרך להפוך לסדרה בארצות הברית

13.11.2012 / 0:00

זכויות להפקת סדרה אמריקאית קומית על פי ספרו של קניוק, "קסם על ים כנרת", נרכשו על ידי חברת ההפקה האמריקאית ניו ריג'נסי

פורמטים ישראליים הם סחורה חמה בשוק התקשורת העולמי, אך כעת מתברר כי גם הספרות הישראלית על הכוונת, וליתר דיוק הסופר המוערך יורם קניוק. ספרו של קניוק, "קסם על ים כנרת", נרכש על ידי חברת ההפקה האמריקאית ניו ריג'נסי במטרה לעבדו לסדרת טלוויזיה. למכירה אחראית הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות ADD, המייצגת את קניוק.

"קסם על ים כנרת", המגולל את קורותיה של אישה צעירה שיוצאת למסע הרפתקני של גילוי עצמי, ראה אור לראשונה בשנת 1994 והתקבל בביקורות אוהדות, שחלקן אף ערכו השוואות מפתיעות בין קניוק לבמאי קוונטין טרנטינו. חברת ניו ריג'נסי מתעתדת לשמר את אופי העלילה, ולהוסיף לה גוון סאטירי. "ההזדמנות לפתח סדרה שמגיעה מסיפור שמספק את הקול הייחודי והשונה של קניוק היא הסיבה לכך שחתמנו על העסקה הזאת עם ADD", מסר אנדרו פלוטקין, מנהל חטיבת הטלוויזיה והרכש של ניו ריג'נסי. "לאחר ההצלחות האחרונות שיצאו מישראל והפכו לפורמטים שמתאימים לקהל האמריקאי, ובמיוחד 'הומלנד', אנחנו מצפים בקוצר רוח לעבד את החזון של קניוק לסדרה בטלוויזיה האמריקאית".

זו אינה היצירה הראשונה של קניוק שמעובדת לסדרת טלוויזיה. קדמה לה הנובלה "נבלות", שהפכה למיני-סדרה של HOT, וזכתה בפרס המיני סדרה הטובה ביותר בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בשנת 2011.

מה דעתכם על הספר של קניוק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully