וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריהאנה עד בק: האלבומים הלועזיים שיעשו לכם את החורף

13.11.2012 / 15:36

העונה הקרה כבר כבר כאן, ואיתה מגיע מבול של אלבומים חדשים ומסקרנים מחו"ל. וואלה! תרבות מגישה לכם את המדריך המלא לאלבומים הלוהטים של החורף

וויטני יוסטון - Always Love You — The Best of Whitney Houston

מי? הזמרת בעל הקול היחיד במינו, שהלכה לעולמה בתחילת השנה. וויטני יוסטון תמיד הייתה חצי אלילה וחצי אלילת ביזאר, והאוסף הזה, ששיר ראשון מתוכו כבר מסתובב ברשת, מאגד את כל הרגעים היפים שלה ויזכיר לנו את וויטני כמו שאנחנו רוצים לזכור אותה: מלאת דרמה אבל לא פריק שואו, מחוייכת אבל לא אפופת סם ובעיקר בעלת קול זהב טבעי שאין לו אח ורע.

מתאים לכם? אם אתן ילידות הסבנטיז, גייז, חובבי נוסטלגיה או אילן בן שחר. ואולי גם אם לא.

מתי? 13 בנובמבר.

מילה שלנו: וויטני, ווי וויל אולוואיז לאב יו.

האזינו:

לנה דל ריי - Born To Die: Paradise Edition

מי? לנה דל ריי, האישה והשפתיים, ממהרת להכות בברזל בעודו רותח ומשחררת מהדורת בונוס לאלבום הבכורה המדובר שלה. המהדורה החדשה תכלול את הסינגל החדש "Ride", שכבר זכה לקליפ מינורי באורך עשר, דקות כיאה לדיווה כמו דל ריי. בנוסף יכלול האלבום הכפול עוד שמונה שירים חדשים, ביניהם קאבר ללהיט "Blue Velvet", שדל ריי הקליטה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת האופנה H&M.

מתאים לכם? גברת דל ריי היא כמו אייל שני - או שאתם חולים עליה או שלא יכולים לסבול את הקשקשנות שלה.

מתי? 15 בנובמבר.

מילה שלנו: רוצים עוד דואט עם A$AP Rocky.

האזינו:

ריהאנה - Unapologetic

מי? אין צורך להציג את ריהאנה, שמוציאה את אלבום האולפן השביעי שלה עשרה חודשים בלבד לאחר קודמו, "Talk That Talk" שכלל את להיט הענק עם קלווין האריס, "We Found Love". הקליפ היפה לסינגל הראשון מתוך האלבום, "Diamonds", כבר זכה לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב בימים בודדים. ריהאנה מקדמת את האלבום בשלל צילומי עירום במגזינים, והדבר הכי מבאס הוא שגם האקס המכה, כריס בראון, חוזר להתארח בו. רי-רי, תתקדמי!

מתאים לכם? ברור שכן, זאת ריהאנה, האישה הכי לוהטת על הפלנטה. וגם הסינגל הראשון לא רע בכלל.

מתי? 19 בנובמבר.

מילה שלנו: תרימי!

האזינו:

גוסטפייס קילה - Twelve Reasons to Die

מי? אחד האמ.סי'ז הכי מעולים במשחק חוזר עם אלבום קונספט המבוסס על חוברת קומיקס באותו שם שיצאה בשנות השבעים. האלבום כולו הופק מוזיקלית על ידי המפיק המוערך אדריאן יאונג והופק בפועל על ידי RZA, חברו משכבר הימים של גוסטפייס ואחיו להרכב האגדי וו טאנג קלאן. באלבום עצמו, הראפר הולך לשחק את דמותו של טוני סטארק – השם בהשראת דמות הקומיקס האהובה עליו, איירון מן - להקריא מהקומיקס ולפצוח בפלואו כל אימת שמתחשק לו.

מתאים לכם? ברור שכן, מזמן לא נתקלנו באלבום קונספט עם רעיון באמת מעניין.

מתי? 20 בנובמבר.

מילה שלנו: מרגישים את הקלאסיקה מתקרבת אלינו בצעדי ענק.

האזינו: עדיין אין למה להאזין ברשת.

Ghostface Killah. Astrid Stawiarz, GettyImages
גוסטפייס/GettyImages, Astrid Stawiarz

אלישיה קיז - Girl on Fire

מי? זמרת האר אנ' בי אלישיה קיז מוציאה את אלבום האולפן החמישי שלה, שבהפקה המוזיקלית שלו השתתפו רבים וטובים, ביניהם ג'יימי XX והראפר Swizz Beatz שבזמנו הפנוי מחלטר כבעלה. הסינגל הראשון מתוך האלבום, "New Day", צובר לאט לאט תאוצה ברשת.

מתאים לכם? אוהבים אר אנ' בי? אוהבים את קולה העמוק של קיז? מעוניינים לשמוע איך הם משתלבים עם ההפקה האלקטרונית של ג'יימי XX? אז כן.

מתי? 26 בנובמבר.

מילה שלנו: אהבנו את התספורת החדשה.

האזינו:

קאשה

מי? הפרנקנשטיין של עולם הפופ המסתונז. קשה נראית כמו פרסומת לנעורים אמריקאים שיצאו משליטה, כולל הצעקניות והניסיון לזעזע בפרובוקציות שאפילו סבתא שלכם תפהק מולן. ממש כמוה, גם השיר החדש שלה מנסה לרכב על כל טרנד אפשרי, וקצת הולך לאיבוד בדרך.

מתאים לכם? אם אתם מנסים להוציא מידע מטרוריסטים בכלא גוואנטנמו באמצעות עינויים.

מתי? 3 בדצמבר.

מילה שלנו: באמת לא הכרחי.

האזינו:

בלר - Parklive

מי? בלר, הלהקה שנושאת בגאון את דלג הבריטפופ מאז ולתמיד, משחררת די.וי.די מיוחד המתעד את ההופעה שקיימה לרגל נעילת המשחקים האולימפיים. המארז המיוחד יכלול לא פחות מארבעה דיסקים, די.וי.די של ההופעה וספר על הלהקה. הדי.וי.די כולל גם קטעים שצולמו מאחורי הקלעים, ואם הם יזכירו אפילו במעט את הסרט התיעודי על בלר, זאת הולכת להיות חבילה משתלמת ביותר.

מתאים לכם? כל הזדמנות לבהות באלכס ג'יימס היא הזדמנות פז.

מתי? 6 בדצמבר.

מילה שלנו: פשוט כן.

האזינו:

בק - Song Reader

מי? הבחור היפה בעולם ואמן שביקר במסעותיו המוזיקליים בכל ז'אנר אפשרי. בק לא שוקט על שמריו, וממשיך לחפש עם כל אלבום חדש איך לחדש ולהגניב את המעריצים. הפעם הוא מתפרע במיוחד: האלבום שלו הולך לצאת למעשה כספר תווים, כך שכל אחד יוכל לנגן אותו בעצמו בבית כדי לשמוע את השירים - אקט שעדיין מוקדם להכריז אם הוא דבילי או גאוני. הספר יכלול 20 שירים חדשים ומעל ל-100 עמודי אמנות.

מתאים לכם? כן, וזה גם הזמן לקחת שיעורי גיטרה. אחרי הכל, אתם לא רוצים להישאר מחוץ לחגיגה.

מתי? 11 בדצמבר.

מילה שלנו: ומה יגידו האנשים שיודעים לנגן רק על משולש?

האזינו: הנה, כבר יש בעיה.

בק. BRANIMIR KVARTUC, AP
בק/AP, BRANIMIR KVARTUC

ברונו מארס - Unorthodox Jukebox

מי? יצרן הלהיטים הבלתי נלאה ברונו מארס, שמשלב במוזיקה שלו פופ מעודכן עם שירה מלאת פאתוס. מארס מכר מיליוני עותקים מאלבום הבכורה שלו "Doo-Wops & Hooligans" וההתפשטות המהירה של הסינגל החדש מתוך האלבום מעניקה את הרושם שמארס עתיד לשחזר את ההיסטריה. את האלבום החדש הפיק בעצמו יחד עם מפיקים שונים, ביניהם מארק רונסון, דיפלו וג'ף בסקר.

מתאים לכם? הסינגל החדש קצת מעצבן, אבל מסקרן לראות מה הוליד שיתוף הפעולה עם רונסון ודיפלו.

מתי? 13 בדצמבר.

מילה שלנו: שחרר קצת מהסטייל המתאמץ, זה עלול לזלוג גם למוזיקה שלך.

האזינו:

מיסי אליוט - Block Party

מי? מיסי אליוט, הראפרית שעושה את כל מה שאסור לנשים בהיפ הופ להיות - מלאות, קצוצות שיער ובעלות נטיות מיניות מעורפלות – חוזרת. כיף עם אליוט, כיף עם הפלואו שלה, ובטח כשהוא מגיע עם ההפקה של טימבלנד. מלבדו לקחו חלק בהפקת האלבום גם פארל וויליאמס, דאנג'ה ו-T-Pain.

מתאים לכם? אחרי החפירות של ניקי מינאז', נחמד לדעת שמיסי חוזרת לעשות סדר.

מתי? סוף דצמבר, עדיין אין תאריך מדויק.

מילה שלנו: מיסי - יאללה, תעמיסי.

האזינו:

גרין דיי - ?Tré!

מי? בילי ג'ו ארמסטרונג וחבריו ללהקת הפאנק-רוק גרין דיי עדיין לא מראים סימני עייפות, ומשחררים את החלק השלישי בטרילוגיית האלבומים "!Uno!, ?Dos!, ?Tré!". כעת יוצא החלק האחרון בסדרה, שכבר ידאג להקפיץ ולהרקיד את כל ילדי האימו החמודים שיש לכם בשכונה.

מתאים לכם? אם אתם הולכים לתקלט במסיבת בית של אבריל לאבין וצ'אד קרוגר אז כן. אבל לא חובה.

מתי? 7 בדצמבר.

מילה שלנו: אפשר בבקשה לא לכתוב את אותם השירים כבר יובל? זה יכול להיות נחמד אם תגוונו קצת.

האזינו לסינגל מתוך האלבום הקודם בטרילוגייה:

ביפי קליירו – Opposites

מי? להקת הרוק מגלזגו חוזרת עם אלבום שלישי שהוקלט בלוס אנג'לס. את האלבום הפיק גארת' ריצ'רדסון שכבר עבד בעבר עם הרכבי ענק כמו ג'יזס ליזארד והמלווינס, אבל גם עם פחים כמו ניקלבק. ריצרדסון עבד עם ביפי קליירו גם על שני אלבומיהם הקודמים, כך שיש לשער כי הלהקה תישאר באזורי הרוק הפרוגרסיבי.

מתאים לכם? מתאים לצעירים בנפשם.

מתי? 28 בינואר.

מילה שלנו: רוקנ'רול.

האזינו:

50 סנט - Street King Immortal

מי? טנק המרכבה האנושי חוזר לסורו עם שם שרומז על מעמדו של מלך הגטו. מלך הרחוב שאינו בן תמותה יוציא את אלבומו החמישי בתחילת השנה הבאה, וברשימת המפיקים שחתומים עליו ניתן למצוא חברים של מר פיפטי מהמילואים, כמו היט-בוי וג'אסט בלייז.

מתי? סוף ינואר, עדיין אין תאריך מדויק.

מילה שלנו: היינו שמחים לשמוע את דיאטת החלבונים של 50 סנט מולחנת כסימפוניה. במקום זה ניאלץ להתפלל לאלבום עם להיטים אמיתיים.

האזינו: עדיין אין למה להאזין ברשת.

פיפטי סנט. Ennio Leanza, AP
50 סנט/AP, Ennio Leanza

Foals - Holy Fire

מי? למה להסתבך עם כל מיני הגדרות מעצבנות כמו ניו וויב, פוסט פאנק, אולטרה הייפ, אלטרנטיב דאנס או צ'יל רוק? השורה התחתונה היא שהפואלס חמודים מאוד והמוזיקה שלהם לא חרטטנית ודי נעימה להאזנה. עם זאת, סולן ההרכב יאניס פיליפאקיס מתעקש בכל ראיון כי להקתו שינתה כיוון מוזיקלי, והאמת היא שהסינגל החדש לא לגמרי סותר את דבריו. ההרכב נשמע מחוספס יותר ויהיה מעניין לשמוע את האלבום המלא.

מתאים לכם? כן. מדובר במוזיקת אינדי מינוס הרבה ממה שמעצבן במוזיקת אינדי.

מתי? 11 בפברואר.

מילה שלנו: הם גם יודעים לרקוד.

האזינו:

אזליה בנקס - Broke With Expensive Taste

מי? אחת הנשים הכי באד-אס על הפלנטה והיוצרת שכל קולגה צריכה לפחד ממנה. כל סינגל של אזליה בנקס עד כה נשמע כמו להיט והגישה שלה לאופנה היא הדבר הכי מרענן שראינו מזה זמן רב. רחבות הריקודים עדיין לא התאוששו מהלהיט שלה, "212", שפריצתו לחיינו הפכה אותה לכוכבת. מאחוריה שני מיקסטייפים שהניבו יופי של סינגלים, וכעת הגיע הזמן לדבר האמיתי.

מתאים לכם? למה לא בעצם? תנו סיבה אחת.

מתי? 13 בפברואר.

מילה שלנו: ליידי גאגא, קחי מחברת ועט, כי זה הולך להיות ארוך.

האזינו ללהיט שלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully