וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקגייוור" יהפוך לסרט בבימויו של יוצר "המסור"

13.11.2012 / 12:38

הבמאי הצעיר של סרטי "המסור" עתיד לביים את את העיבוד הקולנועי לסדרת הטלוויזיה אהובה משנות השמונים בכיכובו של הגבר שיכולת להחליף נורה רק על ידי מבט

שלוש שנים לאחר שאולפני New Line הודיעו שבכוונתם ליצור עיבוד קולנועי לסדרת הטלוויזיה "מקגייוור", מגיע כעת סימן חיים ראשון מההפקה המתכוננת, כאשר ההוליווד ריפורטר מדווח שהפרויקט מקבל דחיפה ולשבימוי הסרט גויס שג'יימס וואן, במאי סדרת סרטי "המסור", "יעד סופי 3" ו"הרוע שבפנים". כמו כן, על פי הפרסומים, ייתכן שגם לריצ'רד דין אנדרסון, כוכב הסדרה, ייקח חלק בהפקה.

"מקגייוור" שודרה ברשת ABC האמריקאית בין השנים 1992-1985. אנדרסון שיחק את אנגוס מקגייוור, סוכן חשאי בעל יכולות טכניות בלתי רגילות, הנחלץ פעם אחר פעם ממצבים מסוכנים בזכות תושייה ויכולת אלתור פנומנלית. דמותו של מקגייוור אכן תפסה מקום משמעותי בתרבות הפופ וזכתה לאינספור חיקויים רציניים וגם הומוריסטיים, ביניהם גם בתוכנית הסאטירה המפורסמת "סאטרדיי נייט לייב". בין השאר, התפרסמה הסדרה בזכות הפתיח המוזיקלי הייחודי שלה שחיבר רנדי אידלמן.

ההפקה של סרטי "המסור" לאורך השנים הייתה דלת תקציב ביחס להכנסות שלהם, וייתכן שהבחירה של האולפנים דווקא בוואן בן ה-35, שהוכיח את יכולתו ליצור סרטים מוצלחים מבלי לקרוע את הכיס, נובעת לא רק משיקולים אמנותיים אלא גם כלכליים, במטרה לקבל כמה שיותר ולשלם כמה שפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully