וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: גידי דבוש (להקת רוך) יוצא לקריירת סולו. האזינו

14.11.2012 / 9:08

דבוש, חבר להקת רוך לשעבר, חזר בתשובה ומוציא כעת סינגל ראשון בשם "פורץ" מתוך אלבום הבכורה שעתיד לצאת בקרוב

יח"צ - חד פעמי

"פורץ", הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה "ילד" של גידי דבוש, הוא אולי יצירת הסולו הראשונה שהוא משחרר לאוויר העולם, אבל בהחלט לא תחילת הדרך שלו בעולם המוזיקה הישראלית.

למיטיבי הלכת בסצינה המקומית, השם של דבוש אמור לצלצל מוכר, שכן הוא היה אחד מחברי ההרכב האלטרנטיבי רוך שהוציא את אלבומו היחיד, "מקום בתוך ההרגשה", בשנת 1998.

גידי דבוש - פורץ (סינגל). אוהד רומנו,
גידי דבוש/אוהד רומנו

גם בתקופת רוך וגם לאחריה, השירים תמיד היו הדרך בה ביטא דבוש את תובנותיו ושאלותיו שנבעו מהמסע שלו בחיים, מסע שהביא אותו עד הודו. כשחזר ארצה התחתן והחל לאבד תקווה שאי פעם יימצא את הקולהמוזיקלי והייחודי שלו.

"התייאשתי לגמרי מהמוסיקה. להאמין בעצמי? העצמי הזה חי בחלל ריק ומנותק. הבנתי שאני צריך להאמין במשהו קצת יותר רציני ונצחי ממני, התחלתי לגלות את התורה והמצוות ואת המוזיקה נטשתי לחלוטין", הוא מספר על תהליך החזרה בתשובה שלו. "התמקדתי בעיקר בתורה, באשתי, באבהות, בדרכים יצירתיות לעזור לאנשים. זאת הייתה בעיקר תקופה של שקט ובירור עמוק ואמיתי, אבל עדיין משהו היה חסר".

דבוש עבד שלוש שנים על אלבום הבכורה שלו, שהופק מוזיקלית על ידי עמית יצחק ושמוליק דניאל, ותיאר אותו כ "מסע שהחזיר אותי לכל המקומות התקועים והמרים שחשבתי שפתרתי".

  • עוד באותו נושא:
  • גידי דבוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully