וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": מאיה בוסקילה הופכת לדולי פרטון

חגית גינזבורג

15.11.2012 / 0:31

שיר לוי ביחסים מורכבים עם אבא ישי, מאיה בוסקילה מצטיינת במשימת הקאנטרי, רק המתחרה הערבי יודע לדבר אנגלית והעונה מתחילה לצבור תאוצה. "חי בלה לה לנד 2" - הבלוג

yes

1. ג'ולין, ג'ולין - את כבר פגשת את סאז, המחליף שהביאו לנו לכאן במקום מושיק עפיה? בהתחלה חשבנו שמרוב תפוחי אדמה אנחנו סובלים מהזיות – זה לפחות היה מסביר את העובדה שמאיה בוסקילה נמצאת בכל מקום - אבל זה באמת קרה. באמת קיבלנו מישהו שהוא ההיפך המוחלט מאיתנו, מישהו שחי אחרת לגמרי, מישהו כל כך שונה שבהתחלה לא ידענו איך לעכל אותו (במקרה הזה הסתבר שאלה שוב תפוחי האדמה). היינו המומים, מופתעים, נפעמים. איך עשו לנו את זה? איזה חוסר התחשבות מצד ההפקה, ככה, להביא לכאן מישהו שאשכרה יודע לדבר אנגלית.

2. ג'ולין, ג'ולין, את חייבת להודות שהשיר שלך דווקא נשמע לא רע בכלל עם קצת סלסולים ים תיכוניים, דציבלים חורכי זכוכית ומשהו שזמר הקאנטרי שהביאו לנו קרא לו ג'אז, אבל אנחנו די בטוחים שזה נשמע יותר כמו מאיה בוסקילה. לא, אבל באמת – איזו תותחית הבוסקילה הזו, ככה לדעת לשיר את השיר שלך, לדייק בול על המלים והלחן בזמן שכל האחרים גרמו לשתלים של דולי פרטון להתהפך בקברם. לרגע אפשר היה לחשוב שהיא שמעה את השיר הזה קודם איפשהו. ואם כבר אנחנו מדברים על זה, לא יכלו לסדר לנו משהו קצת יותר מוכר לשבוע הראשון? איזה להיט שעמיר בניון כתב לשיר לוי ששר לאבא שלו?

אבל באמת שזה בסדר, בסוף הסתדרנו, כי שרית אביטן פרגנה לכולנו זיוף אמיתי, ככה מכל הלב, עד כדי כך שכשאורי פסטר בא לנזוף בנו, הוא מיקד את כל האנרגיות שלו ב"נסיכת הקרח". שלא תתלונן, העיקר שהיא יפה.

חי בלה לה לנד 2. yes
עכשיו תעשו יודל. מתוך "חי בלה לה לנד 2"/yes

3. ג'ולין, ג'ולין, מה כואב לך בנפש? אולי את סובלת מיחסים מורכבים עם אבא שלך ובא לך לדון בזה בשתיים בלילה עם חבורת אנשים שאת עדיין לא מכירה פלוס כמה מצלמות? אולי את אכולת געגועים לילדים הקטנים שלך ושואלת את עצמך אם היה שווה לך לבוא לכאן? אולי שיר לוי נטש אותך באמצע החווה כדי לרכב אל עבר השקיעה עם קאובוית בלונדינית שאין לה מושג מה רוצה ממנה הישראלי הזה, אבל מישהו בהפקה אמר לה שמצלמים פרק של "אקס פקטור" אז היא זורמת? מה שזה לא יהיה שמציק לך, נשמה, מאיה בוסקילה ייעוץ וקואצ'ינג בע"מ כאן לשירותך. יוצאים לה גם דברים חכמים לפעמים, למען האמת. והעיקר שבסוף הסשן כבר תהיי המאמי שלה.

4. ג'ולין, ג'ולין, הבחורה הקריפית הזו מהעונה הקודמת שקוראת לפסטר "מיסטר פסטר" שוב מסתובבת כאן על הסט. עשי טובה, תשאירי אור קטן דולק בלילה.

5. ג'ולין, ג'ולין, ג'ולין, ג'ו-לייייייין, מה היית עושה אם היו שולחים אותך לישון במיטה שצלב תלוי מעליה? את כנראה לא היית עושה מזה ביג דיל, כי יש לך דברים חשובים יותר להתעסק בהם, כמו לגנוב גברים של נשים מכוערות – אז בואי נסביר לך איך את הדברים עובדים בלה לה לנד: פשוט תולשים את הצלב מהקיר, ככה בלי כוונה אבל עם מלא כוח ואופס, אוי, לא נעים – יצא חור בקיר. נו, לפחות החור לא בצורת צלב, השם ירחם. ועכשיו שמישהו יקרא לראפר הערבי שיסלק את זה, בטח לא יפריע לו. אנחנו צריכים לחמם את הגרון לשירת התקווה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חי בלה לה לנד 2. yes
אבא תענה לי. מתוך "חי בלה לה לנד 2"/yes

ציטוטי השבוע:

"הוא כמו כוסית שלא יודעת שהיא כוסית" (זולטא מאבחן את הכישורים הווקאליים של שיר לוי)

"חשבתי שהם יהיו יותר עצובים" (ליאת בנאי רוצה לראות את הילדים שלה בוכים)

"זה כמו מיליון נשמות שנופלות מהשמיים" (זולטא במטאורולוגיה למתקדמים)

"אמרתי, וואלה. אם היא מתקשרת עם חיות, אולי היא תתקשר עם חיה כמוני?" (זולטא בקומוניקציה למתקדמים)

"יהודיה?" (מאיה בוסקילה דואגת להמשך השושלת של משפחת לוי)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות
מה חשבתם ביצועי הקאנטרי של מאיה בוסקילה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully