וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המבצע בעזה: גל ביטולים של אירועי תרבות בדרום

14.11.2012 / 19:58

הצגות ומופעים שתוכננו להתקיים הערב בדרום בוטלו. "את ההצגה אפשר לראות גם בעוד חודש אבל על הביטחון שלנו אנחנו חייבים לשמור", אמר מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע

מבצע עמוד ענן שיצא לדרך והאירועים האחרונים בדרום פוגעים גם באירועי התרבות באזור. הערב הודיעו סינמטק שדרות ותיאטרון באר שבע על הפסקת פעילותם בימים הקרובים. כל המופעים וההצגות שתוכננו להתקיים בוטלו, ולפי שעה לא ידוע מתי יחזרו מוסדות התרבות לפעילות מלאה.

ההצגה "פרח השכונות" שאמורה הייתה לעלות הערב בתיאטרון באר שבע, לא תתקיים. במשכן לאמנויות הבמה בעיר בוטלה ההצגה "אלאדין ומנורת הקסמים", וכן המופע "קובה-הוואנה" שהוא חלק מסדרת מופעי "הערים המרתקות בעולם". כמו כן בוטלו הצגות של תיאטרון בית לסין - "קיר זכוכית" באשקלון, "סוסים על כביש גהה" בהיכל התרבות בקרית גת, ו"גברים של מסטיק" בבאר טוביה.

"בתור קצין אני יכול להסביר את ההנחיות אבל כאזרח מובן שהביטולים גורמים להפסדים ולעוגמת נפש עבור אנשים שחיכו לראות מופע", אומר יאיר נגיד, מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע, שהוא גם קצין ההסברה במילואים של פיקוד העורף במחוז דרום. "אני עצמי קיבלתי צו 8 בטלפון, ואני בדרך לבסיס. מחר הייתה צריכה להיות אצלנו במשכן פתיחת העונה של סדרת 'הערים המרתקות בעולם', עם מעל 600 מנויים שמחכים, וכנראה שהיא לא תתקיים. אני מודע לאכזבה של הקהל. אנחנו חיים בבירת ישראל בדרום, וחיים פה מתוך בחירה. את ההצגה אפשר לראות גם בעוד חודש אבל על הביטחון שלנו אנחנו חייבים לשמור". נגיד הוסיף ש"אנחנו נותנים לצה"ל רוח גבית בכל מה שיעשה. להערכתי עד יום ראשון, כשתתבהר התמונה ונמתין להנחיות חדשות, המופעים מבוטלים. אני את השבת שלי עושה בבסיס".

במקביל בוטלו גם אירועים רבים במועדוני העיר - הפורום, הבראקה, ובר ההופעות "הבאר" בצאלים. עם זאת, אנשי מועדון הפורום מסרבים להישמע פסימיים. "אנחנו מדברים רק על היום בערב, ומחר אלוהים גדול", נמסר מהמועדון. "כרגע כל בתי העסק שלנו סגורים מלבד הבר 'הספרייה'. הכל פה משתנה מדקה לדקה ומחר נעשה הערכת מצב".

בעקבות המבצע בעזה: היערכות מיוחדת בטלוויזה וברדיו

  • עוד באותו נושא:
  • עמוד ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully