וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקייפול" שובר שיאים בקופות בבריטניה

15.11.2012 / 8:24

הסרט ה-23 בסדרת בונד מקבע את מעמדו כלהיט קופתי ענק ברחבי העולם, והעפיל למקום השני ברשימת הסרטים המצליחים בכל הזמנים בבריטניה - שני רק ל”אווטאר”

המרגל הידוע בעולם יכול להיות מרוצה: "סקייפול", הסרט החדש בסדרת סרטי ג'יימס בונד שזכה לתגובות נלהבות הן מצב המבקרים והן מצד הקהל, ממשיך לשבור שיאים. כשבועיים וחצי לאחר הפצתו, ההכנסות של "סקייפול" באי הבריטי עקפו את אלה של שוברי הקופות "טיטאניק", "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2" ו"צעצוע של סיפור 3", והפכו אותו לסרט השני הכי מרוויח בכל הזמנים בבריטניה. במקום הראשון עדיין מככב "אווטאר", הלהיט הענק של ג'יימס קמרון מ-2009, אך אולפני סוני אישרו כי סך הרווחים של "סקייפול" בבריטניה עומד כרגע על 117.7 מיליון דולר, מה שהופך אותו לסרט הדו-מימד המצליח ביותר בכל הזמנים בבריטניה.

בנוסף, בארצות הברית ובקנדה הכניס "סקייפול" למעלה מ-100 מיליון דולר, כאשר 90 מיליון מתוכם נערמו בסוף השבוע הראשון להפצתו שם. נכון לרגע זה, הכנסותיו העולמיות של הסרט על מעלליו של הסוכן הבריטי הנחוש מסתכמות ב-518.6 מיליון דולר.

"סקייפול" הוא הסרט ה-23 בסדרת ג'יימס בונד, ויצא לאקרנים בסימן 50 שנה לדמותו הקולנועית של המרגל. גם בישראל זוכה הסרט להצלחה קופתית חריגה, כשהמפיצים מדווחים על מכירות של למעלה מ-250 אלף כרטיסים נכון לסוף השבוע האחרון.

סיקור מיוחד: ג'יימס בונד חוגג 50 ומשיק את "סקייפול" - לכל הכתבות

מה חשבתם על "סקייפול"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully