וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האירועים: לינקים שישפרו לכם את מצב הרוח

18.11.2012 / 11:40

מתוך השפע האינסופי שיש ברשת, ליקטנו כמה לינקים שיעשו שמח, יעבירו את הזמן ויעלו חיוך על השפתיים שלכם גם כשהמצב בארץ קצת מדכדך - וכן, הם כוללים חתולים ואת ביל קוסבי

ביל קוסבי על מסך מלא

ביל קוסבי הוא האדם המנחם בעולם, בין אם אלו הסוודרים החמימים שלו, הדיבור המצחיק או המשפחתיות הטיפה מעיקה אבל נוגעת ללב. ועכשיו, כשאפשר לקבל אנימציות גיף שלו על מסך מלא, איך אפשר לחשוב בכלל על משהו אחר?

http://www.instantcosby.com

כל הפרקים של "סאות' פארק"

כאילו שהמצב לא מבאס מספיק, אז בנוסף לכל – אנחנו לא באמריקה. שם יש שפע של סטרימינג חוקי לאינספור תכני טלוויזיה. מזל שיוצרי "סאות' פארק" לא נוקטים בגישה האנאלית של הקולגות שלהם, ומאפשרים באתר שלהם גישה חופשית, מכל העולם, לכל 16 עונות הסדרה, לכל הפרקים, ללא שום הגבלה. להשלים פרקים או לצפות מחדש, זה לא באמת משנה – "סאות' פארק" תמיד מרימה את האווירה.

http://www.southparkstudios.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הפרקים מחכים רק לכם. "סאות' פארק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

dailydoodlegram

כבר לא מעט חודשים שהמאיירת הישראלית המוכשרת גפן רפאלי מעלה לחשבון האינסטגרם איורים שמושפעים מצילומים של משתמשים שהיא עוקבת אחריהם. בכל יום היא מאיירת ציור משני צילומים שאהבה – התוצאה סוריאליסטית ומתוקה בטירוף.

http://instagram.com/dailydoodlegram

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הי-מן מזמר

"הי-מן ושליטי היקום" ששודרה גם בארץ, העמידה במרכזה את הגיבור השרירי והגברי (נו, בערך, עם הקארה המחשיד הזה וגוף החדר כושר שלו), הי-מן. אם בדרך כלל עסק הי-מן במלחמה מתמדת נגד סקלטור, הרי שבלינק הזה הוא מתחבר לצד הכיפי שלו ושר את הלהיט "Hey Yey".

http://heyyeyaaeyaaaeyaeyaa.com

נום נום נום

הוידאו הזה, כמו הלינק הקודם, נועד לחובבי הרפטטיביות – מכרסמים שונים וחמודים (וגם פה ושם כלב או חתול), מנשנשים לצלילי שיר ה"נום נום נום". אם נכנעים לאפקט מקבלים חוויה מדיטטיבית, או לפחות מצחיקה. מומלץ למצבי הכפית שבהם כבר לא יודעים אם עדיף לצחוק או לבכות.

השעון האנושי

אם הזמן לא זז לכם במקלט, במרחב המוגן, או סתם כשקשה להירדם באמצע הלילה – השעון האנושי יעזור לכם להעביר דקה אחר דקה. בכל דקה נתונה, תוכלו לראות מה השעה על פי צילומי גולשים מכל העולם שמראים לכם בדרכים יצירתיות שונות שעון אנלוגי או דיגיטלי לבחירתכם.

http://www.humanclock.com

חתולים מקפצים

אבל בסופו של דבר, אין דבר יותר שמח מחתולים מקפצים, וזה כל מה ש-Cat Bounce מציע. מי צריך יותר מזה?

http://cat-bounce.com

  • עוד באותו נושא:
  • עמוד ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully