וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמדומים": נפרדים מקירסטן סטיוארט ורוברט פטינסון

קירסטן סטיוארט ורוברט פטינסון מספרים על חוויות הצילום מהסרט שסוגר את סאגת "דמדומים", ולא מסגירים אפילו רמז באשר למעורבות היח"צ ברומן הכן-לא אמיתי ביניהם. מיוחד

imdb

אוהדי בלה, אדוארד וג'ייקוב היכונו: מסע הפרידה מ"דמדומים" הגיע לקו הסיום. תשע שנים אחרי שהפקידה לשעבר מקונטיקט, סטפני מאייר, מכרה את הזכויות לרומן פרי עטה לחברה להוצאה לאור בעבור 750,000 דולרים לאחר תשעה ניסיונות כושלים, סדרת ספרי "דמדומים" נמכרה במאות מיליון עותקים ועם הכנסות מצטברות של 2.5 מיליארד דולר מהעיבודים הקולנועיים (לא כולל מרצ'נדייז).

הסרטים סחפו את מעריצי "דמדומים" בסאגה הבלתי נגמרת של בלה סוואן, הנקרעת בתמימותה הרומנטית בין הערפד לזאב, אך במציאות כוכבת הסרטים, קירסטן סטיוארט, הכריעה מזמן ובחרה ברוברט פטינסון, הלא הוא אדוארד קאלן הערפד. כך יצא שהנובלה תירגמה עצמה לאחד הרומנים הסוערים בהוליווד. מהר מאוד רוב קידום "דמדומים" התמקד במערכת היחסים של השניים, וכיאה לספירה לאחור האולטימטיבית לסרט האחרון בסדרה, הקיץ האחרון היה הסוער ביותר עבורם.

הקמפיין ל"דמדומים: שחר מפציע, חלק ב'" החל ביולי האחרון, אז הגיעו השחקנים למפגש מיוחד בפסטיבל קומיק-קון 2012 בסן דייגו. חגיגות הסיום היו מהולות בעצב, היות ויום לפני פתיחת הפסטיבל, מעריצת "דמדומים" בת 53 נרמסה למוות שעה שהמתינה בתור לאירוע. לאחר התייחסות רשמית של המפיקים, בפאנל שידרו עסקים כרגיל. "בדיוק כמו בארבעת הסרטים הקודמים, גם הפעם אדוארד ממשיך להיות מופתע מבלה, אפילו שכעת הם אותם יצורים הוא מבין אותה אפילו פחות", אומר פטינסון בפתיחת הפאנל, "אפילו שהוא יכול לצפות שהיא עומדת לתקוף מישהו, כשזה קורה בפועל הכל אחרת לגמרי וזה כיף לשחק".

רוברט פטינסון. GettyImages
איזו עצה היה נותן לבן דמותו? לשמור את הריצ'רץ' במכנסיים סגור. רוברט פטינסון/GettyImages

"הפעם היה שונה כי קירסטן מגלמת ערפדית והכל השתנה, כולם חוצנים. תמיד היו מסביב לסיפור את השורשים של בלה והיה אספקט אנושי. הפעם בני משפחתה והחברים בקושי מופיעים והכל סביב ערפדים ותיקים וחדשים. זה הרבה יותר מדע בדיוני, כי זה פונה לכיוון חדש ולא מוכר".

מבין שלושת הכוכבים המובילים של תאגיד "דמדומים", פטינסון הוא זה שהכי פחות מכביר במילים במהלך הקידום בפסטיבל. כשהוא נשאל לגבי מה היה חושב שאדוארד בסרט החדש היה יכול בדיעבד לייעץ לדמותו בסרט הראשון הוא מגחך ופולט "שישמור את הריצ'רץ' במכנסיים סגור". רוח השטות נשמרת גם כשהוא נשאל לגבי היחסים של דמותו עם יריבו, ג'ייקוב הזאב (טיילור לאוטנר). "שמתי כבר את חיי בתי בידיו וזאת אהבת אמת", הוא עונה בקצרה, "הפעם זה רומן ביני לבין ג'ייקוב"

מה ההתרשמות שלך מרבבות המעריצים שהולכים בעקבותיכם?

"בהתחלה לא היה לי מושג מה אני עושה, בעצם גם עכשיו אני לא לגמרי מבין. הפעם הראשונה שבאמת ראיתי קהל עצום של מעריצי 'דמדומים' היה בקומיק-קון. הם אף פעם לא מזדקנים, למרות שמדובר בטווח גילאים רחב. מסקרן אותי מה הם יעשו כשזה ייגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קריסטן סטיוארט, רוברט פטינסון. Christopher Polk, GettyImages
האם מדובר ברומן יח"צ? לעולם לא נדע. רוברט פטינסון וקריסטין סטיוארט/GettyImages, Christopher Polk

חרף נוכחות מאסיבית במדורי הרכילות, סטיוארט ופטינסון מעולם לא התייחסו באופן פומבי לקשר ביניהם. ההודאה הגיעה בדרך פחות מנעימה. כשבועיים לאחר קומיק-קון, התפרסמו צילומים בהן נראית סטיוארט מתנשקת עם רופרט סאנדרס, במאי נשוי עמו צילמה את הסרט "שלגייה והצייד". יום למחרת פירסמה סטיוארט מכתב התנצלות רשמי במגזין פיפל על כך שפגעה באדם החשוב לה בעולם, פטינסון. המעריצים הוכו בתדהמה, מדורי הרכילות לא ידעו די והיח"צנים לא נחו.

בתוך כך, גבר בליל השמועות כי מערכת היחסים של השניים לא היתה ולא נבראה, אלא רק לטובת קידום הסרט, שכן זיווג הגיבורים הניע את הקהל והביא לתנועה ערה בקופות. ההנחה היתה שהתמונה מזיקה כי מדובר בגבר נשוי, מה שיחריף את התגובות בקרב מעריצים, וכי מכתב ההתנצלות הוא יותר מסר עבורם, יותר מאשר לבן זוגה כביכול. בהמשך אף הועלו השערות כי הפיוס בין השניים לפני מספר שבועות, הוא עדות לכך שהכל נעשה ביוזמת יחסי ציבור לסרט החדש ובחלוף הדמדומים, ידווח כי הם נפרדו.

בקומיק-קון השניים מתקבלים לקול תשואות הקהל, אותו קהל שבסוף השבוע האחרון הקים אוהלים בלוס אנג'לס לקראת הקרנת הבכורה. בסרט האחרון בלה ואדוארד נשואים והורים לרנסמיי, אך גורלית מכל היא העובדה שבלה היא מעתה ערפדית, אחרי שאדוארד החדיר את הארס שלו לליבה, בעקבות גסיסתה מהלידה הקשה בסרט הקודם. "חיכיתי לזה זמן רב והרגיש כל כך טוב לחנוך אותה ולראות כמה רחוק היא תגיע", מסכמת סטיוארט את הדרך שעברה. "היה לי הרבה זמן לבחון כיצד אחרים מגלמים ערפדים בצורה ייחודית, אבל כעת כשהכל התעצם בה, אני חושבת שהיא הכי קולית מבין כולם ונהניתי בעבודה".

קריסטין סטיוארט בטקס פרסי הקולנוע של MTV, יוני 2012. GettyImages
התרגשה כאילו היתה זו החתונה שלה. קריסטין סטיוארט/GettyImages

"לצלם בברזיל היה מאוד יפה (שם צולם ירח הדבש של בלה ואדוארד בסרט הקודם – ד.כ.) אבל יותר מכל החתונה שלי היתה מרהיבה וזו היתה היחידה שהייתי צריכה להתאמץ שלא להיבלע אל תוך החוויה ולנסות לזכור הכל. הייתי כל כך גאה בצוות והודיתי לכולם ללא הרף על אותן סצנות. ואני לא רוצה להישמע שמאלצית אבל זה באמת היה ככה, אני פשוט מדברת בכנות".

מה את יכולה לספר על הקשרים שנוצרו בין השחקנים?

"זה מאוד חשוב, ורק כי זה מרגיש אמיתי וטבעי. לא תמיד אתה יוצר קשרי חברות עם השחקנים לצידך על הסט, אבל לכולנו יש את הפרויקט הזה במשותף וזה חיבר בינינו. קורה שאני עובדת עם שחקנים ואני אומרת להם שאני חייבת לחזור ולחבור אליהם בעתיד. רוב הוא לחלוטין אחד מהם".

אחוות "דמדומים" תימשך לנצח?

"זכינו לחיות בעולם הזה במשך תקופה ממושכת בטירוף בהשוואה לפרק זמן בו בדרך כלל זה לוקח, וזה עצוב, אבל יש תחושה טובה של 'כן, עשינו את זה!'. כולם אומרים שזה מר מהול במתוק ואני כבר לא יכולה לסבול את הביטוי הזה יותר".

לקראת סיום סאגת "דמדומים" – הרומנים הבין מיניים הגדולים
"דמדומים" מגיעה לקצה ומטריפה את הרשת
וואלה! zone מסכמים את "דמדומים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully