וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "דמדומים: שחר מפציע, חלק 2" בראש

18.11.2012 / 13:53

הסרט החדש והאחרון בסדרת סרטי הערפדים הפופולרית כבש, כצפוי, את המקום הראשון ברשימה, אבל גם ג'יימס בונד ו"לינקולן" של סטיבן ספילברג לא טמנו ידם בצלחת

imdb

תגידו מה שתגידו על סדרת "דמדומים", אי אפשר להתכחש לכך שהיא הייתה (ועכשיו כבר אפשר להשתמש בלשון עבר) אחת התופעות הקופתיות המדהימות של העשור. הסרט הראשון היכה את הוליווד בהלם כשפתח עם 70 מיליון דולר ב-2008; סרט ההמשך כבר הביא את אחת הפתיחות הגדולות של כל הזמנים – 142 מיליון דולר. וכך זה המשיך גם בסרטים הבאים. אפשר לסמוך על סרטי "דמדומים" שיגרפו סכומים אסטרונומיים בסופי השבוע הראשונים שלהם, אבל דבר אחד שהסדרה לא הצליחה לעשות הוא להרחיב את הקהל שלה.

השבוע יצא הסרט החמישי והאחרון בסדרה, והביא, כמעט במדויק, את אותו מספר הצופים כמו הסרט הקודם בסדרה: ביום שישי בלבד הסרט הכניס 71.2 מיליון דולר, רק טיפה מתחת להכנסות המקבילות של הסרט הקודם בתקופה המקבילה – 72.7 מיליון דולר. הכנסות סוף השבוע כולו של הסרט מוערכות בכ-130 מיליון - סכום עצום בלי ספק, אבל דומה מאוד להישגי הסרטים הקודמים. זאת בניגוד לסדרת "הארי פוטר", שההתרגשות סביב לסיומה הצליחה להעלות את הסרט האחרון בסדרה אל מעל לכל הסרטים הקודמים.

במקום השני נמצא "סקייפול", עם כ-39 מיליון דולר - ירידה גדולה מהפתיחה בשבוע שעבר, ועדיין סכום מכובד מאוד. נראה שבשבוע הבא אפשר יהיה כבר להכריז רשמית על "סקייפול" כעל הסרט המצליח ביותר מסחרית בהיסטוריה בת 50 השנה של סדרת ג'יימס בונד.

"לינקולן", סרטו של סטיבן ספילברג בכיכובו של דניאל דיי לואיס, הגיע השבוע להפצה רחבה, אחרי הקרנה מצומצמת בשבוע שעבר. הוא הכניס כ-20 מיליון דולר, שהם אמנם לא סכום שובר קופות ומשמיט לסתות, אבל לא רע בכלל בשביל דרמה היסטורית ללא ערפדים - והסכום הזה צפוי לצמוח בהרבה בהמשך, אם וכאשר הסרט יעשה את המצופה ממנו ויככב ברשימת המועמדים לאוסקר השנה.

"דמדומים: שחר מפציע, חלק 2": סיום ענייני, סולידי וזמני לסדרה
מה חשבתם על "דמדומים: שחר מפציע, חלק 2"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully