וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטי זומבים: גם המתים החיים רק רוצים לאבד את הבתולים

עפר סקר

21.11.2012 / 0:52

הטריילר לסרט הזומבים החדש של בראד פיט לא מבטיח במיוחד, אבל דווקא טריילר לסרט קטן בהרבה, מזכיר שהמתים-חיים יכולים להיות לא פחות סקסיים, צעירים ויפים מחבריהם הערפדים

מתקפת הזומבים, זה כבר מזמן לא סוד, בעיצומה. אחרי עידנים של הדממה תקשורתית, בשנים האחרונות משקם המת-החי את מעמדו כאייקון תקשורתי, עם ההצלחה המסחררת של "המתים המהלכים" בטלוויזיה, סרטים כמו "ברוכים הבאים לזומבילנד" וסדרת "האויב שבפנים" בקולנוע, ואפילו קמפיינים זומביים למהדרין, כמו זה של המשרד האמריקאי לביטחון פנים שעשה בהם שימוש על מנת לעודד את הציבור להתכונן לאסונות טבע. גם כאן, בישראל, כבר הוקדש להם סרט, "מורעלים" שמו – שהתרחש, איך לא, בבסיס צבאי.

בגלל זה, אין חידוש של ממש בטריילר של "World War Z", הסרט הבא של בראד פיט, המבוסס על ספר מאת מקס ברוקס שהיה להיט גדול בשנת 2006. ברוקס – הבן של מל, תודה ששאלתם – כתב ספר זומבים בצורת דו"ח של האו"ם על מתקפת הזומבים הגדולה, שהחביא בתוכו סאטירה נשכנית על מצבה המנוון של ארה"ב בימי בוש הבן, והיה אחד האחראים המרכזיים לקאמבק הגדול של הזומבים בשנים האחרונות. אז, לפני שש שנים, זה נחשב מהפכני לקחת את אחת מקלישאות האימה הגדולות ולהפוך אותה למטאפורה לא מאוד מרומזת לנפילתה של אמריקה; אבל ב-2012, אחרי כך וכך סרטי זומבים ועוד לא מעט סרטים מז'אנר "האויב הוא אנחנו" (ע"ע "מחוז 9"), לראות את בראד פיט והמשפחה שלו מנסים לקפוץ על מטוס של הצבא האמריקאי ואת החיילים מגיבים בבלבול והיסטריה למתקפה של כפילי מקולי קלקין המבוגר זה כבר קצת חדשות ישנות (וזו כנראה הסיבה שהזומבים עצמם מוצנעים מאוד, אולי מדי, בטריילר).

באופן מפתיע, הטריילר של "World War Z" הוא אפילו לא הטריילר הכי טוב לסרט זומבים שיצא החודש. ממש במקביל – ובניסיון די שקוף לרכב על תשומת הלב התקשורתית – שוחרר גם הטריילר ל"Warm Bodies", הסרט החדש של במאי האינדי הצעיר ג'ונתן לווין ("50/50"), שמוגדר כקומדיית זומבים רומנטית.

הטריילר הזה לא מרגש רק בגלל הקרוס-ז'אנריות – "מת על המתים" כבר עשה את זה מזמן, ו"זומבילנד" אפילו שחק את השטיק של סרט זומבים בהשראת "ג'ונו". הסיבה ש-"Warm Bodies" כל כך מסקרן היא שהוא הופך את הזומבי עצמו לגיבור הרומנטי. אחרי שכבר התרגלנו לזומבים שמבטאים את הסיאוב והניוון של החברה המערבית, עכשיו הגיע הזמן להתפייס איתם, ולהיזכר שאם הם מנוונים בדיוק כמונו, אז עמוק בפנים גם הם רק רוצים לאבד את הבתולים. חוץ מזה, אחרי הרבה מאוד דיבורים על כך שהזומבי הוא הערפד החדש, סוף סוף נותנים עקומי הצוואר פייט הגון לצמאי הדם: מסתבר שגם הם חרמנים, צעירים ויפים, גם להם יש תשוקות ורצונות וגם הם יכולים להיות סקסיים. האמת - לרגל הסיום של סאגת "דמדומים" אנחנו די בשלים לקצת הפסקה ממערכת היחסים האינטנסיבית עם חדי הניבים. הגיע הזמן להראות לזומבים מעט אהבה.

איזה טריילר יותר אהבתם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully