וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: היטלר, הסרט המצויר

19.11.2012 / 19:31

יוצר הקומיקס הגרמני וולטר מוארס, שאחראי לקומיקס פופולרי בשם "אדולף", מתכנן להפוך אותו לסרט מצוייר באורך מלא – ומגייס כסף למימונו באמצעות הרשת

דמותו של אדולף היטלר הוצגה בדרכים רבות ומגוונות בתרבות המערב, עד כדי כך שלעתים נדמה כאילו אין עוד מה לומר אודותיו – אבל מסתבר שתמיד אפשר למצוא דרך חדשה לספר את סיפורו: יוצר הקומיקס הגרמני וולטר מוארס מנסה בימים אלה לגייס כסף ליצירת סרט אנימציה קומי באורך מלא, בכיכובו של הצורר.

מוארס - אחד מיוצרי הקומיקס המצליחים בגרמניה - הוא יוצרו של קומיקס סאטירי פופולרי בשם "אדולף" שזכה להצלחה גדולה במולדתו. כעת, מוארס מנסה להפוך את יצירתו לסרט אנימציה באורך מלא, באמצעות קמפיין הקורא לגולשים לתרום למימון היצירה. בסרטון שיצר מוארס להשקת הקמפיין נראה היטלר כאשר הוא מתכונן לנאום גדול בפני תומכיו, ומגלה להפתעתו כי הוא אינו לובש מכנסיים ותחתונים. את ההמשך תוכלו, כמובן, לראות בעצמכם. גיוס הכספים יימשך עד אמצע חודש פברואר 2013, ומפיקי הסרט טוענים כי 137 התורמים הראשונים בלבד כבר תרמו עבורם למעלה מ-6,000 דולר.

הספר הראשון בסדרת הקומיקס השנויה במחלוקת יצא לאור בשנת 1998, הפך לרב מכר בגרמניה, וגרסה מצויירת ששוחררה לאינטרנט בשנת 2006 הפכה ללהיט ביוטיוב ובאתרי צפייה שונים, עם למעלה מ-20 מיליון צפיות ברחבי הרשת. בקומיקס, אדולף היטלר יוצא לאור לאחר שנים במחתרת ומנסה להסתגל לעולם המודרני, בין היתר באמצעות מדיטציית זן להשתלטות על כעסים. בהמשך הוא חוזר לסורו, וגורם בין היתר למותם של קורט קוביין והנסיכה דיאנה.

סרט מצויר על אדולף היטלר - מצחיק או לא לעניין? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully