וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קירסטן סטיוארט חוזרת ל"שלגיה והצייד"

20.11.2012 / 16:31

על פי פרסומים, כוכבת "דמדומים" תשוב לסרט ההמשך שעם הבמאי שלו, רופרט סנדרס, בגדה ברוברט פטינסון. סנדרס עצמו צפוי לפרוש מהפרויקט

מהפך בהפקת סרט ההמשך ל"שלגיה והצייד": לפי דיווחים בכלי תקשורת בארצות הברית, השחקנית קירסטן סטיוארט תחזור לתפקידה, זאת לאחר שהודחה ממנו זמן קצר לאחר צאת הסרט הראשון, בעקבות חשיפת הרומן בינה, עת הייתה במערכת יחסים עם רוברט פטינסון, לבין הבמאי הנשוי רופרט סנדרס.

תוך כדי כך, לפי דיווח של אתר הבידור האמריקאי Radar Online, סנדרס לא יביים את סרט ההמשך המתוכנן בשל סיבות אישיות, המרכזית שבהן היא הניסיון לשקם את מערכת היחסים עם אשתו. "הוא ללא ספק יוצא מהפרויקט", אמרו גורמים בהפקת הסרט. "הוא לא רצה להיות חלק מזה כי כרגע הוא מנסה באופן נואש להציל את נישואיו, וכעת מתחיל החיפוש אחר במאי חדש".

עוד סיפר המקור שהקריירה של סטיוארט נמצאת במשבר בעקבות הפרשה: "היא מודאגת לגבי הקריירה שלה. מלבד סרט ההמשך ל'שלגיה והצייד', היא לא קשורה כרגע לפרויקטים אחרים. יש תסריטים שמגיעים עבודה, אבל שום דבר שמתאים לה. מלחיץ אותה שרוברט פטינסון כבר סגור לשנה וחצי קדימה עם ארבעה סרטים שונים. אפילו שחקני המשנה של 'דמדומים', טיילור לאוטנר ואשלי גרין יותר מבוקשים ממנה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully