וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": מאיה בוסקילה סופרסטאר

חגית גינזבורג

22.11.2012 / 0:21

האהבה הבלתי נגמרת של המתמודדים והמנטורים למאיה בוסקילה, שהפכה למלכת הכיתה במהירות שיא, תחזיק רק עד שייגמר לאלי זולטא מלאי הריטלין. "חי בלה לה לנד 2" - הבלוג

צילום מסך

1. כולם אוהבים את מאיה בוסקילה. המנטורים, השופטים, אפילו רון פייר – שאולי לא ממש יודע את זה עדיין, או איך קוראים לישראלית הזאת בכלל, אבל זה פרט שולי. גם שרית אביטן התרשמה ממנה לטובה, למרות שהן אמורות להיות בכלל צ'ילבות ובהפקה כנראה קיוו שההחלטה לישון יחד באותה המיטה תסתיים בניסיון לחניקה באמצעות כרית סאטן. אבל מה זה משנה? העיקר שכולם אוהבים את מאיה בוסקילה. טוב, כולם חוץ מרוברטו, הסוכן של שרית, שפעם היה הסוכן של מאיה וכולם יודעים איך זה נגמר בסוף. וכבר חשבנו שנעבור עונה שלמה בלי אזכור של הנמייה השחורה שעברה בין השניים, אבל רוברטו לא הצליח להתאפק. זה לפחות מסביר איך הוא מצליח לגרום למיוצגת שלו, בת 19 בסך הכל, להיראות כל כך בוגרת.

2. בעצם, יכול להיות שלא כולם אוהבים את מאיה בוסקילה. עושה רושם למשל שאלי זולטא, שכבר שרוף על ניסים הנהג וכנראה מרגיש בשל רק למערכת יחסים רצינית אחת בשלב הזה, קצת היה רוצה לחנוק אותה עם הראסטות שלו. גם ליאת בנאי, שהכריזה על המטבח כשטח אוטונומי בשליטה בלעדית וככל הנראה תעביר את העונה כשהיא רוכנת מעל דגי הלקרדה שבמקפיא, כבר התחילה לפזר כל מיני הערות על כך שהפרינססה צריכה את שמונה שעות השינה שלה (היא עצמה לא ישנה יותר משלוש שעות מאז המלחמה ב-48'). וזו לא קנאה, שתדעו לכם. גם ככה אף אחד מהם לא רצה לשיר את ההמנון האמריקאי. הם ממילא תכננו לחפוף באותו יום.

חי בלה לה לנד 2. yes
מלכת הכיתה. מאיה בוסקילה, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/yes

3. אז למרות שנראה שתקן מלכת הכוורת אויש במהירות שיא העונה (אפילו לדודו אהרון זה לקח לפחות שמונה פרקים), אל תהיו עדיין כל כך בטוחים שבוסקילה תצליח לשמור על הכתר. היא בהחלט סובלת בשלב הזה מסימפטום התלמידה המחוננת שכולם מתעבים, ועושה רושם שהיא גם מאוד נהנית מזה, אבל עוד תהיה לה תחרות קשה על התואר. כמו שקורה בכל כיתה מיוחדת, באיזשהו שלב מגיע הילד הפרובלמטי (או פשוט זה שאזל לו מלאי הריטלין בבית) וגונב ממנה את הפוקוס. ואם לא ראיתם את זולטא בבגד ים פלוס כפילת הפמלה אנדרסון שלו, אתם כנראה צופים בסדרה אחרת לגמרי.

4. מילה בעניין האנגלית העילגת של רוב משתתפי העונה. נכון, זה צפוי עוד מהעונה הראשונה העובדה שהמתמודדים לא דוברי אנגלית היא חלק מהקטע, אבל בחייאת – אם המבטא הישראלי של שרית היה קצת יותר גס, היא כבר הייתה שרה באמהרית. ואל תגידו שלא צרם לכם לראות את הילדונת היפה והמוכשרת הזו עומדת וחורקת שיניים בלעז, או מנסה נואשות להבין מה רוצה ממנה איזה קוסם עם מסור חשמלי ותיבה מלאת מים. וחבל, אם כבר הלכה לאחד שעושה קסמים, לפחות הייתה מבקשת שיעשה שתדע אנגלית בסיסית.

5. ועוד משהו חייב להיאמר על העלק סחבקייה שנרקמה שם בין המתמודדים. היש מיצג פחות אותנטי ואמין מזה? מילא שהבנות החליטו לישון יחד בחדר אחד ובמיטה אחת (שלושה פרקים וזה מתפוצץ, מישהי בטח נוחרת שם), אבל העובדה שכולם כבר קוראים לכולם "מאמי" ו"נשמה" וחולים זה על זה כאילו עשו יחד פזצט"א בקווים מעוררת תהיות קשות - הרי כולנו יודעים שזה אמיתי בערך כמו שכולם אוהבים את מאיה בוסקילה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חי בלה לה לנד 2. yes
לא מתים על מאיה. ליאת בנאי ואלי זולטא, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/yes

ציטוטי השבוע:

"יש Brother בחדר!" (פעם ראשונה שליאת ושרית רואות אח)

"פחחחח... מלאת צלוליטיס" (מאיה מפרגנת למדריכת השחייה של אלי)

"אם הוא הודיני, שיעלים את מאיה" (רוברטו ברגע של מקצועיות)

"כשהעצבות בי שוררת, את עליי שומרת" (שרית מצטטת שירה. של עצמה)

"יש מצב שאני כריסטינה אגילריה 2?" (מאיה עובדת על מודעות עצמית)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

מה דעתכם על הסחבקייה ב"חי לה לה לנד 2"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully