וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'קסונים חוזרים להופיע

21.11.2012 / 15:17

משפחת ג'קסון לא נותנת לשערוריות הרבות ולמותו של מייקל לעצור אותה. לראשונה מזה כשלושה עשורים, ייצאו חברי ההרכב הנותרים לסיבוב הופעות אירופאי של חודשיים

ג'קי, ג'רמיין, מרלון וטיטו ג'קסון, חברי ההרכב המופלא חמישיית ג'קסון (ומאוחר יותר הג'קסונים) ביחד עם אחיהם מייקל, הודיעו כי בימים אלה הם עורכים חזרות לקראת חזרתם לבמה, למספר הופעות שיתקיימו בחודשים הקרובים. סיבוב ההופעות המשפחתי, שזכה לשם "הופעות האחדות" (Unity Tour), יהיה הפעם הראשונה בה מופיעים הג'קסונים מאז מותו של מייקל. הפעם האחרונה בה עלו הג'קסונים יחדיו לבמה התרחשה לפני כשלושה עשורים, אז הופיעו בכל רחבי העולם במסגרת סיבוב "הופעות הניצחון". סיבוב ההופעות החדש יתקיים בפברואר ומרץ הקרובים באירופה.

"זה חלום שמתגשם", אמר ג'קי ג'קסון על ההופעות המתוכננות. "אני לא מאמין שזה סוף סוף קורה. אין כמו להיות על הבמה עם כל אחיי. זה הולך להיות מאוד מרגש עבור המעריצים שלנו בכל העולם, ואני יודע שרוחו של מייקל תלווה אותנו בכל הופעה".

"אני לא יכול לחכות לעלות ולשיר את כל השירים שהיו חלק עצום מהחיים של כולנו", אמר ג'רמיין. "אנחנו מוכנים ומחויבים לשמור על המורשת המשפחתית שלנו חיה עם הופעות חיות ברמה הכי גבוהה של מצוינות, מקצועיות, יצירתיות, ומעל לכל - יושרה".

מתרגשים לקראת האיחוד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully