וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחה בשידור: דידי הררי ספד לאשתו החיה של איציק קלה

22.11.2012 / 13:14

שדרן הרדיו ספד לאשתו של הזמר איציק קלה, בעת שהייתה מאושפזת כתוצאה מידוי אבנים. לאחר מספר רגעים וידא את הפרטים ותיקן את הדיווח: "היא לא נפטרה, אני מתנצל מכל הלב"

ציונה קלה, אשתו של הזמר איציק קלה, נפצעה ביום שלישי האחרון בעת נסיעה בביתר עילית, לאחר שאבן גדולה נזקה לעבר שמשת הרכב. כתוצאה מהפגיעה, קלה אושפזה במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ.

אתמול (שלישי) בעוד קלה מאושפזת, נפוצו שמועות בנוגע למצבה של קלה, בהן נאמר כי היא הלכה לעולמה. השמועות הופרכו תוך זמן קצר, אך השדרן דידי הררי, בתוכניתו "דידי לוקאלי" ברדיו ללא הפסקה, בישר למאזינים את הבשורה לאחר שהזכיר את האירוע: "האישה הזו נפטרה היום ומסתבר שזו אישתו של איציק קלה, ציונה קלה זכרונה לברכה. אנחנו שולחים תנחומים לאיציק קלה, מחזקים את ידיו ומקווים שלא יידע יותר טרגיות בחיים שלו". לאחר מכן השמיע הררי את השיר "מחפש את הדרך לליבך" של איציק קלה ושלומי שבת.

לאחר כמה רגעים, במהלכם וידא את הפרטים ואף שוחח עם קלה עצמו, הררי שידר התנצלות: "אני רוצה לעשות תיקון קטן, מסתבר שקיבלנו מידע לא נכון, אשתו של איציק קלה לא נפטרה, היא במצב קשה בטיפול נמרץ – היא לא נפטרה. היא בטיפול נמרץ, אשתו של איציק קלה לא נפטרה. אני מתנצל מכל הלב".

"הוא פשוט לא יכול לדבר", אמר אתמול לוואלה! תרבות מנהלו האישי של קלה, רפאל בן חמו, בנוגע להתמודדתו של הזמר עם פציעת אשתו. "כל הלילה הוא לא נרדם וקשה בכלל לתקשר איתו. הוא ממש מבקש להתפלל לשלומה ואי אפשר לבקר אותו.

ברדיו ללא הפסקה בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully