וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה השחקנית דברה ראפין

23.11.2012 / 14:14

ראפין, שזכורה מהסרט "סומכת על האהבה" עליו הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב, הלכה לעולמה ביום רביעי האחרון בגיל 59, לאחר מאבק במחלת הסרטן

השחקנית דברה ראפין הלכה לעולמה ביום רביעי האחרון, בגיל 59. ראפין נפטרה לאחר מאבק ממושך של כשנה בסרטן הדם. ראפין נולדה בלוס אנג'לס לשחקנית הקולנוע היהודיה טרודי מארשל ולמסעדן פיליפ גורדן ראפין, והתפרסמה לראשונה דווקא בסין, כששיחקה בסרט הטלוויזיה "Nightmare in Badham County", שזכה שם להצלחה והפך אותה לשחקנית המערבית הראשונה שיוצאת למסע השקה של סרט בסין, בשנות ה-70. את הפריצה הגדולה שלה בארצות הברית, עשתה ראפין עת שיחקה בסרט המתח "אלוהים אמר לי".

בשנת 1980 שיחקה ראפין ב"סומכת על האהבה", סרט בהפקתו של המפיק מייקל וינר, לו הייתה נשואה למעלה מ-30 שנה. הופעתה זיכתה אותה במועמדות לפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר באותה שנה, כמו גם במועמדות לפרס ראזי לשחקנית הגרועה ביותר.

בהמשך כיכבה ראפין בסרט הפשע של מנחם גולן ויורם גלובוס, "משאלת מוות 3", בסרט האימה "שלטון המוח 2: הסדר החדש", וכן השתתפה בסדרת הטלוויזיה "הרקיע השביעי" ששודרה בארצות הברית בסוף שנות התשעים.

בהמשך פנו ראפין ו-וינר לתחום הספרים המוקלטים, והחלו לנהל חברות שהקליטו גרסאות מוקלטות לספרים בביצוע שחקנים ידועים ודמויות מפורסמות, למשל אמא תרזה וקרמיט הצפרדע. החברות של בני הזוג בתחום פשטו את הרגל, והם התגרשו ב-2005. וינר מת בשנת 2009, גם הוא בעקבות מאבק ממושך במחלת הסרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully