וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקארי בראדשו עד אלונה טל - הסדרות המסקרנות של החורף באמריקה

26.11.2012 / 8:30

עונת הסתיו בטלוויזיה האמריקאית איכזבה, אבל החורף עשוי לפצות עם סדרות מסקרנות: פריקוול ל"סקס והעיר הגדול", דרמה של דיוויד פינצ'ר וקווין ספייסי ואלונה טל בתפקיד ראשי

יומני קארי (The Carrie Diaries)

איפה ומתי? CW, ה-14 בינואר

מה הולך שם? כאילו שלא הספיק הקאמבק הקולנועי של "סקס והעיר הגדולה", קארי בראדשו תשוב לטלוויזיה, הפעם כנערה באייטיז בסדרה שמבוססת על ספר שהוא פריקוול להתרחשויות ב"סקס והעיר". הטריילר נראה מייגע, אבל על ההפקה אחראים ג'וש שוורץ וסטפני סוואג' - האנשים שהפכו את ספרי "גוסיפ גירל" לסדרת טלוויזיה וגרמו לניצוצות לעוף באוויר, כך שיש לזה סיכוי.

שורה תחתונה: ובכל זאת, בחרה צעירה שאוהבת לכתוב מגיעה לניו יורק כדי לנסות את מזלה? היי, לנה דנהאם התקשרה; היא רק ביקשה שלא תדרכי לה על "בנות" כשאת רוקדת במסיבה שלה.

האמריקאים (The Americans)

איפה ומתי? FX, ינואר

מה הולך שם? סוכני KGB שאומנו להתנהג כמו אמריקאים, לדבר כמו אמריקאים ולחיות כמו אמריקאים, עושים בדיוק את זה בארצות הברית, מבלי שלמשפחות שלהם - ילדיהם ונשותיהם - יהיה בכלל מושג שהם תא ריגול רדום. בטח בשלב כלשהו יגיע רגע הפקודה ואז הנאמנות תעמוד למבחן ויהיו להם את כל התסביכים הרגילים שיש למרגלים שאינם ג'יימס בונד.

שורה תחתונה: הצילו! קרי מת'יסון מ"הומלנד" רק בבית הספר היסודי בשלב הזה, האם יהיה מישהו אחר שיוכל לעלות עליהם?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Cult

איפה ומתי? CW, אין מועד סופי

מה הולך שם? עיתונאי-בלוגר עצמאי ועוזרת הפקה שעובדת בסדרה טלוויזיה בשם "Cult" יוצאים לחקור את מעריצי הסדרה בשל סדרת רציחות שבוצעו, לכאורה, בהשפעתה. מה עוד? רוברט נפר (טי באג ב"נמלטים") בתפקיד ראשי שעדיין לא ברור מהו, אבל ככל הנראה כבר אפשר להכריז - מותק, הנבל האהוב עלייך חזר.

שורה תחתונה: תסריט מתח שהגיע לידיים של מפיקי "גוסיפ גירל" (שעמוסים בטירוף העונה)? משהו כאן עשוי להשתבש. מצד שני, אלונה טל בתפקיד ראשי - שווה צפייה, כי אם משהו אכן ישתבש, לפחות תהיו שם כשזה קורה.

1600 Penn

איפה ומתי? NBC, ה-10 בינואר

מה הולך שם? סיטקום שעוקב אחר קורותיה של משפחה לא מתפקדת. במקרה המשפחה הזו מתגוררת בבית הלבן, ממש במקרה - זו המשפחה של נשיא ארצות הברית.

שורה תחתונה: "מחלקת גנים ונוף" עושה אהבה עם "Veep".

House of Cards

איפה ומתי? נטפליקס, 1 בפברואר

מה הולך שם? אחת הדרמות הפוליטיות המבטיחות של 2013 (שמבוססת על סדרה בריטית באותו שם) עם קווין ספייסי בתפקיד הראשי (שגם לקח חלק בפיתוח, לצד דיוויד פינצ'ר) כפוליטיקאי חסר מעצורים שיעשה הכל כדי להגיע לפסגה ולתמרן את ההתרחשויות בהתאם לצרכיו.

שורה תחתונה: "בוס" בוטלה וזה מרגיש כמו פיצוי הולם.

The Following

איפה ומתי? FOX, ה-21 בינואר

מה הולך שם? קווין בייקון מגלם סוכן FBI שפרש מהשירות אך מוזעק חזרה לתפקיד בכדי ללכוד רוצח סדרתי נמלט שמאחוריו חבורה של רוצחים שמושפעים ממנו. בקיצור, לא יהיה קל.

שורה תחתונה: אולי יצליח איפה ש"דקסטר" מתחילה להיכשל, וללא ספק יתעלה על התהומות שמהן התחיל העיבוד האמריקאי לשרלוק הולמס.

לאיזה סדרה אתם הכי מצפים? ספרו לנו לפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully