וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: ריף כהן בדואט עם אנריקו מסיאס

26.11.2012 / 8:33

הזמרת ריף כהן מבצעת דואט עם אנריקו מסיאס באלבומו החדש, שיצא בסימן 50 שנות פעילות לזמר הצרפתי האגדי. בנוסף, הוזמנה כהן לחמם את מופע ההשקה של האלבום. האזינו

יח"צ - חד פעמי

הזמרת הישראלית ריף כהן הוזמנה על ידי אנריקו מסיאס לקחת חלק באלבום חדש וחגיגי שלו, שמציין חמישים שנות פעילות לזמר הצרפתי. השיר המשותף אותו ביצעו, " Aux talons de ses souliers" (עקבי נעליה), הוא ביצוע מחודש לאחד מלהיטיו הגדולים ביותר של מסיאס.

האלבום “Venez tou mes amis" (בואו כל חבריי) כולל דואטים של מסיאס עם אמנים צרפתים נוספים, ביניהם מי שעד לא מזמן הייתה הגברת הראשונה של צרפת - קרלה ברוני. כהן, שטסה לאחרונה טסה כהן לצרפת וביצעה יחד עם מסיאס את הדואט בתוכנית האירוח הידועה של מייקל דרוקר, תשוב לעיר האורות בינואר בכדי לבצע את מופע החימום למסיאס באולם האולימפיה, במסגרת ההשקה החגיגית של האלבום.

הדואט עם מסיאס הוא צעד נוסף בקריירה הבינלאומית של כהן, שבמרץ הקרוב יופץ ברחבי העולם אלבום הבכורה שלה, "A PARIS", תחת שלוחה של הלייבל יוניברסל בצרפת. הקשר בין ריף ומסיאס נוצר לפני מספר שנים דרך בנו של מסיאס, ז'אן קלוד, המשמש גם כמפיק המוזיקלי של אביו. מסיאס הבן הכיר את כהן משנות פעילותה בצרפת, שם חיה ויצרה באופן עצמאי במשך שנתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובשת את צרפת. ריף כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הופעותיה הקרובות של ריף כהן:

29.11 – מצפה חמדת ימים
11.22 - זאפה הרצליה
20.12 - פאב הפטריה, קיבוץ דן
24.12 - לנון בר, עמק חפר
4.1 - זאפה, תל אביב
8.1 - מועדון הברקה, באר שבע

מה חשבתם על הדואט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully