וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: להקת קרח תשע מתאחדת

25.11.2012 / 22:07

לוואלה! תרבות נודע כי ההרכב האהוב, שהביא ניחוח של בריטפופ לרוק הישראלי של שנות ה-90, חזר לאחרונה לאולפן ההקלטות ואף עתיד ככל הנראה לעלות שוב על הבמה

לראשונה מזה 13 שנים, חברי ההרכב המעולה קרח תשע חוזרים לפעילות, ואף נפגשו באולפן הקלטות בתל אביב בכדי להקליט ביצוע מחודש לאחד משיריהם הישנים - כך נודע לוואלה! תרבות. חברי ההרכב עשויים להתאחד בקרוב גם על הבמה, להופעה אחת לפחות.

להקת קרח תשע, שחבריה הם נעם רותם, רועי הדס, אוהד קוסקי ואורי מייזלמן, פעלה בין השנים 1993-1999 ונחשבה למעין תשובה ישראלית לז'אנר הבריטפופ, וללהקות כמו בלר וסווייד, שסחפו אחריהן את עולם המוזיקה באותן שנים. בשנת 1997 הוציאה הלהקה את אלבום הבכורה שלה, "תחילתם של החיים הנכונים", בהפקתם המוזיקלית של משה לוי ואסף תלמודי. האלבום הניב כמה להיטים, ביניהם "אמהות צעירות", "סרטים" ו"איתו לנצח", שנחשב לשיר הפופ ההומוסקסואלי המפורש הראשון שנכתב בעברית. בשנת 1999 הוציאה הלהקה את אלבומה השני, "קרח תשע", ובשנת 2000 שחררה לרדיו את להיטה האחרון, "אסף אמדורסקי" - שיר שאמדורסקי עצמו נהג לשלב בהופעותיו לאחר מכן. חודשים ספורים לאחר מכן התפרקה הלהקה.

בתחילת 2001 התאחדה הלהקה למספר הופעות, ואף הקליטה שיר חדש בשם "אין מספיק לילה", שלא הופץ רשמית מעולם. לאחר שרותם פצח בקריירת סולו מצליחה, שאר חברי הלהקה המשיכו לפעול יחד תחת השם הקוסקים, כאשר אוהד קוסקי משמש כסולן. תחת שם זה גם הוציאו אלבום, שרותם היה שותף לכתיבת חלק מהשירים בו, ואף ניגן בו גיטרה.

מורן פז, אשת יחסי הציבור של נעם רותם, מסרה: "אין תגובה".

מתרגשים לקראת האיחוד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully