וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקס פקטור" נרכשה על ידי רשת

26.11.2012 / 10:58

"The Voice" לא תצעד לבד: זכיינית ערוץ 2 רכשה את הפורמט תוכנית הכשרונות המוזיקלית מחברת פרינטמל העולמית והחלה בתהליך ליהוק השופטים לגרסה המקומית

זכיינית ערוץ 2 רשת רכשה את זכויות ההפקה והשידור של תוכנית הכשרונות "אקס פקטור" מידי פרימנטל מדיה העולמית. בימים אלה החל תהליך ליהוק השופטים לגרסה המקומית של התוכנית. השופטים ב"אקס פקטור" מגיעים מכל עולמות הבמה, ולא רק מתחום השירה.

הגרסה המקומית של "אקס פקטור" צפויה לעלות לשידור כבר במהלך שנת 2013 ולהצטרף ל"The Voice", פורמט מוזיקלי נוסף שמשדרת הזכיינית ועולה בדצמבר בעונתו השנייה בישראל.

"אנו גאים ש'אקס פקטור' מצטרפת לשלל המותגים הטלוויזיוניים של רשת", מסר ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכן של הזכיינית. "במהלך השנתיים האחרונות אנו עושים מאמצים להביא למסך חדשנות גדולה הן בתחום היצירה הישראלית המקורית והן בתחומי הבידור והריאליטי".

ג'יימי לין, סגן נשיא בכיר בפרימנטל באירופה, אסיה והמזרח התיכון אמר ש"'אקס פקטור' חיפשה במשך זמן רב שותף מתאים להפקת ושידור התוכנית בישראל. רשת נבחרה על ידנו כשותפה המובילה בזכות יכולות ההפקה ובניית המותג שלה. אנחנו בטוחים נהפוך את 'אקס פקטור' לתוכנית מובילה לצעירים אוהבי מוזיקה".

"אקס פקטור" פותחה בבריטניה על ידי חברת סייקו בבעלותו של סיימון קאוול ו-Sony Music ועלתה לשידור לראשונה ב-2004, וזכתה מאז לעשרות גרסאות מקומיות ברחבי העולם, כשהבולטת כהן כיום היא האמריקאית, שמשודרת כיום בעונתה השנייה כשפאנל השופטים ייושבים קאוול, בריטני ספירס, אל.איי ריד ודמי לובאטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully