וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT רכשה את המיני-סדרה "Parade’s End"

26.11.2012 / 12:31

הסדרה, מבית היוצר של זוכה האוסקר סר טום סטופארד ("שייקספיר מאוהב") ובכיכובו של בנדיקט קמברבאץ' הלוהט, היא הפקה משותפת של קו-פרודוקציה בריטית-אמריקאית של BBC ו-HBO

המיני-סדרה "הג'נטלמן האחרון" ("Parade’s End"), קו פרודוקציה של רשת BBC הבריטית, HBO האמריקאית ו-VRT הבלגית, נרכשה על ידי חברת הכבלים HOT לשידור בארץ. הסדרה מבוססת על סדרת הספרים מאת פורד מדוקס פורד בשנות ה-20 של המאה הקודמת, המתארים משולש אהבה הרסני ומורכב על-רקע מלחמת העולם הראשונה וגסיסת התקופה האדוארדית. הסדרה תעלה למסכים בארץ החל מה-30 בדצמבר בבכורה ב-HOT VOD ובערוץ HOT3.

מאחורי הדרמה בת חמשת הפרקים עומדים הבמאית זוכת ה-BAFTA סוזנה ווייט ("הצוואה", "דור מזוין") והמחזאי והתסריטאי זוכה פרסי האוסקר, גלובוס הזהב וארבעת פרסי טוני, סר טום סטופארד ("שייקספירמאוהב", "ברזיל"), ששב לכתיבה טלוויזיונית לאחר 30 שנות היעדרות. את התפקידים הראשיים מגלמים בנדיקט קמברבאץ' ("שרלוק", "סוס מלחמה" ומי שיככב בקרוב ב"סטארטרק 2" ו"ההוביט") והמועמדת לגלובוס הזהב רבקה הול ("ויקי כריסטינה ברצלונה" ו"איירון מן 3"). לצידם מככבים רופרט אוורט ("החתונה של החבר שלי"), מירנדה ריצ'רדסון ("משחק הדמעות"), אן-מארי דאף ("האחיות מגדלנה"), ג'נט מקתיר ("טמבלווידס") וסטיבן גרהאם ("סנאץ'").

פרק הבכורה של הסדרה, שהושקה באוגוסט האחרון בבריטניה, זכה לנתון הצפייה הגבוה ביותר לדרמה של ערוץ BBC 2 בשבע השנים האחרונות, עם 3.5 מיליון צופים. לאחרונה הוכרז כי "הג'נטלמן האחרון"מועמדת לשלושה פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה הבריטיים, ובעקבות הצלחת הסדרה, סדרת ספריו של פורד קיבלה, קרוב למאה שנים לאחר יציאתה, מעמד של רבי-מכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully