וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי סרנגה ובום פם יופיעו יחד ביום זכויות האדם

26.11.2012 / 15:31

במופע מיוחד שייערך בכיכר רבין לרגל יום זכויות האדם הבינלאומי, ישתתפו גם נעם רותם, מרים טוקאן, רמי דנוך, אסתר רדא ולהקת ביאלקה מקונגו

נעם רותם, מרים טוקאן, הפקולטה למוזיקה מזרחית (בהנהגת רמי דנוך), אסתר רדא ולהקת בילאקה מקונגו, וכן שלומי סרנגה ובום פם בשיתוף פעולה - אלה האמנים שיופיעו השנה במופע הגדול לרגל יום זכויות האדם הבינלאומי, שייערך בכיכר רבין ביום שישי, 7 בדצמבר בשעות הצהריים. המופע ברוח ה-LIVE AID, שיתקיים בסיום מצעד זכויות האדם הרביעי במספר, מאורגן על ידי האגודה לזכויות האזרח בישראל. בשעה 10:30 בבוקר יצא מצעד זכויות האדם מרחבת הבימה, ויתקדם לאורך רחוב אבן גבירול עד לכיכר רבין, שם ייערך המופע, המנוהל אמנותית על ידי אופיר טובול.

המופע יכלול ביצועים לשירים מקוריים לצד גרסאות כיסוי לקלאסיקות נושנות, כשהנושא המאחד את כל השירים הוא זכויות האדם. אסתר רדא, זמרת יוצרת מבטיחה ממוצא אתיופי, תבצע את הלהיט "Woman From The Ghetto", הפקולטה למוזיקה מזרחית תבצע את השיר "סעידה" העוסק בחטיפתם של ילדי תימן, נעם רותם יבצע את השיר "הכיתה שלנו" שתורגם מפולנית, להקת בילאקה תבצע גרסה מיוחדת לשיר "War" של בוב מארלי ומרים טוקאן תבצע את "Imagine" של ג'ון לנון. את האירוע כולו ילווה השיר "להיות אדם" של אביהו מדינה, שנבחר לשיר הרשמי של יום זכויות האדם בישראל, ויזכה לביצוע מחודש מיוחד של הזמרת נטע אלקיים.

"אמנות במיטבה - מוזיקה, שירה, ספרות, ריקוד ועוד - נוגעת ללבבות כולנו, ומזכירה לנו שאנו שייכים לאותו גזע אציל ורגיש - גזע האדם, הזכאי למלוא הזכויות", מסר סמי מיכאל, נשיא האגודה לזכויות האזרח שאף ינאם במהלך המופע.

מה דעתכם על הליין-אפ? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully