וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 51: כשאידריס אלבה פגש את ממפורד אנד סאנז

28.11.2012 / 1:02

ממפורד אנד סאנז בקליפ חדש עם כוכב "הסמויה" ו"לותר", ביפי קליירו מרימים את האווירה, סולן מיי מורנינג ג'אקט בסולו והאי הבריטי ממשיך לשלוט. בלוג הרוק של מני אבירם

Villagers – Nothing Arrived

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Villagers/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיר השבוע שלי הוא הקטע קורע הלב הזה, שזוכה לקליפ קורע לב לא פחות, של וילג'רז האירים, מתוך אלבום חדש בשם "Awayland" שייצא בינואר. השם המלא של השיר הוא "A day in the life of Terrence Bliss" והוא מספר על יום אפור ושגרתי בחייו של פקיד בשם טרנס בליס. פסקול מושלם, אגב, לספר "סטונר" של ג'ון וויליאמס.

Frightened Rabbit – Dead Now

למקום השני, עדיין באי הבריטי, מגיעים הארנבים, שמוציאים אלבום חדש, "Pedestrian Verse", בפברואר, ומשחררים שיר שני ממנו, אחרי "State Hospital" המצוין. לא השיר האופטימי ביותר ששמעתי בחיי, אבל המבטא הופך את המוות ליותר נוח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Nothing – Downward Years To Come

נושפת בעורפם של שני השירים הקודמים פצצת השוגייז הזאת של ההרכב מפילדלפיה, מתוך אי.פי חדש באותו שם. האהבה הגדולה למיי בלאדיי ולנטיין כבר בפנים, ויש גם קליפ נאה ולינק להורדה.

ניתן להוריד מכאן:

METZ – Headache / Wet Blanket

חבר הפנה את תשומת לבי לשלישיה הקנדית הזאת, שבמקרה גם הופיעה לאחרונה עם Nothing, וחפירה העלתה אלבום בכורה שיצא באוקטובר בלייבל סאב פופ. פוסט הארדקור גראנג' משובח.

Shinies – Ennui / Ribbons

עוד להקה חדשה יחסית ששווה לשים אליה לב היא שייניז המנצ'סטרית, שיש שיגידו שהיא ה-Yuck של 2012. אני לא ביניהם, אבל בהחלט מדובר בהפתעה טובה. הנה שני קטעים, ובקליפ של הראשון מככב גיבור ילדות של לא מעט אנגלים, הדי.ג'יי פאט שארפ.

Triptides – Shark Attack / Bright Sky

אלבום חדש לטריפטיידס מאינדיאנה, "Sun Pavilion" שמו, ובו השלישיה מזקקת את הדרים רוק הפסיכדלי שלה. וזה יפה.

Free Energy – Hangin

פרי אנרג'י היא חתיכת להקה לוהטת, כל שיר בול פגיעה, והם עושים את זה גם בקטע השלישי מתוך אלבומם החדש, "Love Sign" שייצא בינואר. אם במקרה פספסתם, חפשו גם את "Electric Fever" ו"Dance All Night".

The Bronx – Ribcage

הרכב הפאנק מלוס אנג'לס חוזר גם הוא בפברואר עם אלבום חדש ראשון מזה חמש שנים, וזה הסינגל הראשון מתוכו. יש במה להיאחז.

Jim James – Know Til Now

פברואר יביא איתו גם אלבום סולו ראשון של הסולן של מיי מורנינג ג'אקט, "Regions of Light and Sound of God" , וזו סנונית נאה ומלטפת.

ממפורד אנד סאנז - Lover of the Light

נכון, זה מאד מיינסטרים, אבל זה גם ממש עובד. קליפ חדש ועצוב בכיכובו של אידריס אלבה מ"הסמויה" ו"לותר", לעוד שיר מנצח מתוך אלבומם האחרון של ממפורד ובניו, "Babel". הסינגל הקודם,"I Will Wait" המעולה, הוא כמובן כבר להיט רדיו גם אצלנו.

ביפי קליירו - Stingin' Belle

ואי אפשר בלי ביפי האהובים שהגיעו גם הם לאולפן של ג'ולז הולנד והרימו את האווירה עם הסינגל הראשון מתוך "Opposites" הכפול שייצא בינואר.

Wu Lyf – Triumph

רגע לפני סיום – פרידה. "וו לייף מתה בשבילי", כתב השבוע הסולן של ההרכב המנצ'סטרי הנפלא הזה, אלרי ג'יימס רוברטס, והמשיך לפרט באופן כן את הסיבות שהביאו למותה המוקדם מדי של הלהקה שלו. שאר חברי הלהקה פרסמו מכתבים דומים. אלבום הבכורה שלהם, "Go Tell Fire To The Mountain", היה אחד מהאלבומים הטובים של 2011, והעתיד נראה מבטיח, אבל כנראה שוו לייף הם באמת להקת האנטי הייפ שהם נלחמו להיות מהרגע הראשון, ומשהו לא התחבר להם. זה שיר הפרידה שהם העלו לרשת, תמצאו שם גם את הטקסטים של המכתבים.

פצצה מהעבר

20 שנה חלפו מאז שביקיני קיל הניחו את היסודות לתנועת ה-riot Grrrl עם האי.פי שנשא את שמן, וכשמדברים על רוקנרול נשי עם ביצים (מטאפוריות) באמת שקשה להפריז בחשיבותן. הבנות מאולימפיה, וושינגטון, אף פעם לא שיחקו את המשחק התאגידי (והפטריאכלי) ושרדו רק שבע שנים, אבל המורשת שלהן רלוונטית גם כיום - תשאלו את פוסי ריוט. הנה השיר שפותח את האי.פי והתחיל מהפכה, ושיר שהגיע באלבום השני שלהם מ-93', ונחשב לטוב ביותר שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully