וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: קאשה מארחת את איגי פופ

28.11.2012 / 10:30

כחלק ממגמת שינוי התדמית שלה, ובניסיון לשכנע את קהלה שהיא זמרת רוק, מארחת מלכת הטראש המוזיקלי בשיר חדש את סנדק הפאנק איגי פופ. האזינו לתוצאה

"Warrior", אלבומה השני של קאשה, הזמרת שעשתה קריירה מאוטו טיון, עתיד לצאת בתחילת החודש הבא. אחרי הסינגל "Crazy Kids", שסיפק הצצה ראשונה לשינוי הכיוון של הזמרת, מגיע השיר "Dirty Love", בו מתארח לא אחר מאשר איגי פופ, אגדת הרוק, מנהיג להקת הסטוג'ס והאיש שכונה לא אחת "סנדק הפאנק".

"לא רוצה את הכסף שלך, יש לי כסף משלי", שרה קאשה בסינגל החדש. "מקקים עושים זאת על פחים, סוחרי שטיחים עושים זאת באפגניסטן, סנטורום (הכוונה היא לפוליטיקאי לשעבר ריק סנטורום – נ.ה) עשה את זה בסוודר, מפיקי פורנו יוצרים את זה אבל ילדה פרועה עושה את זה יותר טוב", שר ונוהם לה בחזרה פופ בטקסט שעושה מאמצים כבירים לעורר פרובוקציה.

לאחר שאלבומה הראשון, "Animal", עשה שימוש נרחב באפקט תיקון השירה אוטו טיון, בחרה קאשה להטיל וטו על השימוש באפקט בעבודה על אלבומה החדש, ולתת דגש על סאונד של גיטרות ודיסטורשן, כפי שניתן לשמוע בשיר. בראיון שנערך עמה במגזין בילבורד האמריקאי, אמרה כי ניסתה להוכיח שזה אלבום רוק. "נמאס לי מאנשים שאומרים אני לא יודעת לשיר כי אני בטוחה בכמה דברים בחיי ובין היתר בכך שאני כן יודעת", סיפרה קאשה. "בעבר חשבתי שאנשים כבר יבינו לבד אבל אחרי שהביקורות המשיכו לטעון שאני לא מסוגלת לשיר, חשבתי לעצמי, פאק דאת".

פופ הוא לא היחיד שנותן לגיטימציה בוגרת לקאשה, ואליו מצטרף הרוקר הקשיש אליס קופר, שהקליט גם הוא דואט עם האמנית הצעירה, ואמר בראיון לאותו מגזין מוקדם יותר השנה כי "הילדה הזאת היא לא דיוות פופ, היא זמרת רוק. הרבה יותר הגיוני להניח שהיא תהיה רוברט פלאנט הבא מאשר בריטני ספירס הבאה".

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully