וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הקומיקס: ג'וזף גורדון לוויט יהיה באטמן?

ג'וזף גורדון לוויט עשוי להפוך לבאטמן, איאן מק'קלן ופטריק סטיוארט חוזרים ל"אקס מן" ודקסטר מקבל קומיקס משלו. וגם - הגיבור עם הזהות המינית המעורפלת. טור קומיקס

מרוול שוב חושפת תמונת טיזר בלי להסביר יותר מדי. כמעט כל אירוע משמעותי ביקום הקומיקס של החברה זוכה לאחד כזה, אליו מתווספים בחודשים שבין הטיזר המקורי לבין ההשקה פרטים נוספים. ובמרץ הקרוב, אנחנו עומדים לראות X-Termination.

מה זה אומר? ובכן, לא ברור. כל מה שמרוול מוכנים להגיד זה ש"עולמות מתנגשים", ותמונת הטיזר הראשונה היא של וולברין נלחם בגרסה מוזרה של נייטקרולר. נזכיר כי למרוול יש לא מעט עולמות קומיקס מקבילים, שלעיתים מתנגשים – עם דמויות מעולם אחד שמבקרות (ולעיתים גם דוקרות עם חרב) דמויות מעולם אחר.

גל חדשות קולנוע-קומיקס. ונתחיל מהמבוססת, אך הצפויה יותר: פטריק סטיוארט ואיאן מק'קלן חוזרים לאקס-מן. הבמאי בריאן סינגר, שמביים את X-Men: Days of Future Past, הודיע על כך בטוויטר שלו. אלה מצטרפים לג'יימס מקאבוי ומייקל פאסבנדר, שיגלמו את הגרסאות הצעירות של פרופסור אקס ומגנטו. הופעת סטיוארט ומק'קלן לא מפתיעה במיוחד, מכיוון שאנחנו כבר יודעים כי מדובר בסיפור המערב מסע בזמן.

הידיעה הנוספת מלקטת בתוכה כמה שמועות. הראשונה שבהן היא כי הסרט על פי "ליגת הצדק" - הגרסה של DC ל"הנוקמים", פחות או יותר (מעריצי DC, נא לא להתרגז. זהו ניסיון לפשט את העניין עבור אנשים שלא מבינים בקומיקס, אבל כן ראו את סרטי מרוול) - יוצאת לפועל, אבל הפעם באמת. אותן השמועות גורסות כי הסרט יגיע ב-2015, שנתיים אחרי "סופרמן" החדש ובמקביל ל"הנוקמים 2". אותן השמועות, אגב, מדברות על ליהוק פוטנציאלי לתפקיד באטמן בסרט החדש: ג'וזף גורדון לוויט.

ואם כבר בקשרים שבין התמונות הנעות לבין התמונות הלא-נעות בכלל עסקינן, גיבור טלוויזיה (שקודם היה גיבור ספרותי, ובעצם הוא יותר אנטי-גיבור) סוף סוף מגיע לעולם הקומיקס. דקסטר, הרוצח הסדרתי מסדרת הטלוויזיה של Showtime והספרים של ג'ף לינדסי, יהגר לעולם הקומיקס בפברואר 2013. הקומיקס אמנם הוכרז כבר לפני יותר משנה, והיה אמור להתחיל לפני חודש, אך השקתו נדחתה, ורק עכשיו אנחנו מקבלים הכריכה של הגליון הראשון.

מי שכותב את גרסת הקומיקס של דקסטר הוא ג'ף לינדסי, הסופר שיצר את הדמות מלכתחילה. נכון לעכשיו, מדובר במיני-סדרה של חמישה גליונות, אך לא ברור אם במרוול מתכננים להסתפק בכך. כמו כן, לא ברור למה דקסטר של הקומיקס לא נראה כמו דקסטר הטלוויזיוני – האם מדובר בהחלטה של היוצרים, או שמא השחקן לא נתן את ברכתו לשימוש בדמותו.

"Demon Knights" – אחת החוברות המהנות ביותר מאלה אותן השיקה DC בשנה שעברה, המתרחשת ביקום ימי ביניים המלא באבירים ומפלצות – חשפה דבר מה מפתיע אודות אחת הדמויות שלה (ספוילר לגליון 14!). האביר הזוהר הוא, ובכן, היא, וגם הוא.

"אני חושב שאת אוהבת פן אחד אצלי. אבל יש לי גם פן אחר. נולדתי ככה." אומר(ת) האביר הזוהר, "אני לא פשוט גבר או אישה. אני שניהם". האם הכוונה היא למשהו פיזיולוגי או לאישיות? ובכן, בחוברת לא מפרטים ולא מראים, אבל לא נופתע משום דבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אקס מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully