וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות נזעמות על הדחת המתמודדת הערבייה מ"מאסטר שף"

28.11.2012 / 14:06

סערה בעמוד הפייסבוק של "מאסטר שף": מאות גולשים פרסמו תגובות נזעמות על הדחתה של סלמה פיומי מהתוכנית, כולל טענות לגזענות מצד ההפקה וצוות השופטים

סלמה פיומי, המתמודדת הערבייה בעונה השלישית של "מאסטר שף" הודחה אתמול (שלישי) ראשונה מנבחרת התוכנית, אבל מסתבר שהצופים לא מוכנים לקבל את ההדחה ואף חושדים בכשירותה. בתגובה לפוסט שפורסם בנושא בעמוד הפייסבוק הרשמי של "מאסטר שף" הציפו הגולשים את העמוד בטענות לאפלייה, חוסר הגינות ואף גזענות כלפי פיומי.

"הערב נפרדנו מסלמה המקסימה ומאחלים לה הצלחה בהמשך", נאמר בפוסט הרשמי שפורסם בעמוד, "לילה טוב ומתוק לכולם!". אולם תגובות הגולשים לפוסט כללו משפטים כמו "בחירה לא הגיונית ואפילו גזענית", "גזענים שאין כמותם", "זה בגלל המוצא שלה הם לא אוהבים ערבים" ועוד מאות תגובות הטוענות לאפליה על רקע מוצא וגזע. עד כה פורסמו כמעט 1,000 תגובות לפוסט.

טענה נוספת שהועלתה כלפי הפקת התוכנית היא שמי שהייתה צריכה להיות מודחת היא המתמודדת שלי הרמן, שהתקשתה בהרבה להתמודד עם משימת כדור האטלס שניצבה בפני המתמודדים אתמול, ונחשבת למתמודדת חלשה. פיומי, בניגוד להרמן, נכשלה במשימת כדור האטלס בעיקר בשל טעות טכנית מזערית, וגולשים רבים טענו כי שלי נשארה בתוכנית רק בגלל המראה החיצוני שלה. "מה שאישה יפה יכולה לעשות לגברים... בהחלט אכזבתם זה לא טופ מודל זה מאסטר שף", נכתב באחת התגובות, ואילו תגובה אחרת גרסה כי "זאת תוכנית של בישול ולא תחרות מלכת היופי". יש לציין שרוב המגיבים הזועמים הם ישראלים שאינם ממוצא ערבי.

לצד התגובות הללו, הופיעו גם – בכמות פחותה בהרבה – תגובות שמחות על ההדחה, הטוענות כי אין למתמודדת ערבייה מקום בתוכנית ריאליטי המשודרת בטלוויזיה הישראלית.

מהפקת "מאסטר שף" נמסר: "שופטי 'מאסטר שף' הם הסמכות הבלעדית והם אלו שמחליטים מי מבין המתמודדים מסיים את דרכו בתכנית, זאת אך ורק בהתאם ליכולות הבישול שלהם במשימות ההדחה. הצטערנו להיפרד אמש מסלמה, אבל זו מתכונת התכנית".

מה חשבתם על ההדחה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully