וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": אורי פסטר במלחמות כבוד

חגית גינזבורג

29.11.2012 / 0:20

הרומן בין שיר ושרית מתחיל ללבלב, אלי זולטא מתגלה כפנינה של התוכנית, אבל מעל כולם מתבלט המתמודד השביעי של העונה – האגו של אורי פסטר. "חי בלה לה לנד 2" – הבלוג

יח"צ - חד פעמי

1. באיזה שלב מגיע הפרק שבו אלי זולטא מתוודה מול המצלמה על הפעם ההיא, בילדותו בפריפריה, בה איבד את ההכרה כתוצאה מקצר בגיטרה חשמלית, הזה לנגד עיניו את דמותו של קובי פרץ והבין שמה שהוא רוצה לעשות בחיים זה להיות כפיל של אליס קופר – וגם זה רק כי כבר היו מספיק כפילים של האגריד מהארי פוטר? טוב, בסדר. הוא דווקא די חמוד, הזולטא הזה, ובטח יותר אמיתי מכמה מהחברים האחרים שלו בווילה. די ברור שהוא מתייחס לכל העסק הזה של "חי בלה לה לנד" כשיעור אחד ארוך בכיתה הטיפולית שהיא החיים שלו, עם מורות מחליפות אקראיות בלוק של פמלה אנדרסון והזדמנויות שונות לצרוח את המוזיקה שלו לתוך המיקרופון. בתכל'ס, הוא הפנינה של העונה.

2. בואו נדבר רגע על המתמודד השביעי בתוכנית הזו - האגו של אורי פסטר. אפשר לקרוא לו קספר, המתמודד הרואה ואינו נראה שנוכחותו מורגשת תמידית, אפילו כשאנחנו סתם תקועים על שוט של שרית במטבח. פעם הוא היה כל כך חינני, שילוב נעים של התקף אפילפסיה וצינון קשה, אבל לאחרונה הוא מתחיל להרגיש יותר כמו דייר נודניק שמסתובב בבית, רודה בכולם ובסתר לבו מת לבזוז את כל השמלות מהמזוודה של מאיה ולשחזר את הסצנה ההיא של טום קרוז מ"ריסקי ביזנס". התסכול הוא זה שגורם לו לנבוח על השיער של שרית כמו חיה לא מאולפת ובשאר הזמן לתחזק מלחמות אגו עם מאיה, או סתם לשאוג על ניסים. לא סתם המציאו את המלה "תנוח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה הוא כבר עשה חוץ מלשיר יפה? שיר לוי, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. רעיון נחמד, הרומן הפוטנציאלי שרומזים לנו עליו בין שרית ושיר, עם דחיפות עדינות של מלגזה בחסות שרית והתערבות כירורגית של פסטר. לא שמשהו מכל זה משנה. שני הצעירים והיפים של הבית, הביישנים והמופנמים, שמחזרים זה אחרי זו באמצעות מצמוצים ושרשראות - אך טבעי שמשהו יקרה שם מתישהו. מצד שני, טבעי גם שהצבע יתקלף מהקיר, ויש מצב שלצפות בזה יהיה מחרמן הרבה יותר.

4. נדרש כמה זמן כדי להיזכר בהבדלים שבין איווליואיישן לסשן, אבל איפשהו בין פרק 10 ל-11, עם סשן ואיווליואיישן לטיניים בזה אחר זה, הבנו שבעצם יש הבדלים עצומים: בסשן למשל, הלה לה לנדים שרים יחד בספרדית צולעת, כדי לייצר שיר אחד שיכול היה להפוך ליופי של להיט חתונות. באיווליואיישן הם שרים בנפרד בספרדית צולעת, עם שירים שכבר מזמן הפכו ללהיטי חתונות. השורה התחתונה היא ששיר זכה, אפילו שהוא לא עשה שום דבר מיוחד חוץ מלשיר ממש יפה. קצת מחדל, כשחושבים על זה. בסוף עוד יסתבר שמדובר בתחרות שירה.

5. באיזה שלב מקרינים את הסרט הכה מדובר של ליאת? יום שישי ה-13 ממש מעבר לפינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומן זעיר. שרית אביטן, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטי השבוע:

"שיר, אין סיכוי. סמוך עליי" (פסטר מנבא)

"פסטר, אל תהמר בחיים" (שרית מבסוטה מהניצחון של בעלה העתידי)

"עומדת כאן כאילו את מבייצת" (פסטר לא משתגע על ההופעה של ליאת)

"קובי פרץ, מהמשולם מהמכולת. עכשיו הוא גם נותן לי פקודות?" (וזולטא חושב שזה מה שהזוי כאן?)

"כל מה שערבי עושה צריכה להיות לזה משמעות?" (סאז מרים את המטפחת)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

מה אתם חושבים על ההתנהגות של אורי פסטר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully