וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי פורטיס יעלה הופעה מיוחדת לכבוד סוף העולם

28.11.2012 / 15:32

פורטיס יעלה במועדון הבארבי בתל אביב מופע מיוחד בשם "זריחתה של השקיעה" ב-21 בדצמבר, התאריך בו על פי נבואת בני שבט המאיה יגיע העולם אל קיצו

רמי פורטיס הולך בדרכם של בני שבט המאיה, שהכריזו כי העולם יגיע אל קיצו בחודש הבא בתאריך 21 בדצמבר (21.12.12), ומציג את הגרסה שלו לאפוקליפסה: פורטיס ולהקתו יקיימו מופע מיוחד בשם "זריחתה של השקיעה" (פראפרזה על השיר "שקיעתה של הזריחה" שלו) בתאריך הנידון, לרגל המאורע. המופע יתקיים במועדון הבארבי בתל אביב.

"מזה כעשרים שנה מתרחש תהליך של יקיצה ושינוי בתנועה של היקום, הכוכבים, בני האדם וכל הקיים בטבע הדברים", מסר פורטיס. "כעת, הגענו לרגע שאנו מניחים את הרגל בתוך מציאות חדשה, תודעה חדשה ובעצם הלידה של כדור הארץ החדש מתוך הישן שהכרנו. מה שישתנה ויתעצם במהלך השנים הבאות תהיה התודעה שתשמוט מאחוריה את כל התפיסות הישנות ותברא באדם מחשבות חדשות ורעיונות שמעולם לא עלו על הדעת. כך תשתנה התפיסה שלנו לגבי מושגים רבים: כלכלה, חברה, פוליטיקה ובריאות. במופע "זריחתה של השקיעה" ננסה להאיר אל עבר העתיד ולא לקחת כלום מהמחשבות הישנות והרעיונות הממוחזרים שהיו קיימים. צריך להעלות את המסך ולהסיר את המסכה, מותר והכרחי לחפש ולמצוא רעיונות מופרכים ככל שאפשר, כי שם מתגלה ועולה האור על מציאות האדם החדש".

המופע יכלול שירים מאלבומו האחרון של פורטיס, "החבר אני", לצד שירים מכל התקופות. על הבמה ילוו את פורטיס חברי ההרכב הקבועים שלו - גיל סמטנה על הבס, גיא שכטר בתופים, עידו אגמון וגיא פורטיס בגיטרה ואייל יונתי בקלידים, קולות וכלי הקשה.‬ את המופע המיוחד יפתחו אלישע בנאי וארבעים השודדים.

מה דעתכם על המופע המיוחד של פורטיס? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully