וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונדומים הכי מצחיקים בקולנוע ובטלוויזיה

30.11.2012 / 13:43

יום האיידס הבינלאומי שמצוין הסופ"ש הוא תזכורת חשובה לשימוש באמצעי המניעה הפופולרי ביותר בעולם. לרגל המאורע נזכרנו ברגעים מצחיקים בתרבות הפופולרית שכללו קונדום

בתול בן 40

אחת הבעיות עם סצינות סקס בקולנוע היא שהן תמיד מגישות גרסה אסתטית מדי, וירטואוזית מדי, פשוטה וקלה מדי ביחס לחוויה המציאותית – והדבר נכון במיוחד לגבי סרטי נעורים, שרדיפת המין של בני נוער מניעה בדרך כלל את עלילתם, תוך התעלמות אלגנטית מהעובדה שסקס בגיל הנעורים הוא בערך הדבר הכי מגושם בעולם אחרי ניסיונות הקופירייטינג של ציפי לבני. ג'אד אפאטו מצא דרך להציג את חווית הסקס המגושמת של הנעורים בסרט הוליוודי – הוא פשוט הוציא אותה מסרטי נעורים והלביש על דמות של גבר בן 40. סצינת הקונדום ב"בתול בן 40" היא אולי התיאור הקולנועי הכי נאמן למציאות של המפגש הראשון בין עלם צעיר ואמצעי המניעה שלו – רק שבמקרה הזה, העלם הצעיר הוא סטיב קארל.

סיינפלד

ל"סיינפלד" היה רומן מתמשך עם קונדומים, ובפרט – מן הסתם – לדמותו של ג'ורג'. כבר בעונה השלישית של הסדרה הוא חשש שהכניס להריון את סינתיה, חברתה הטובה של איליין, בגל שקריימר נתן לו קונדומים לא טובים; אבל בעונה השביעית, בפרק "הספוגית" (שעסק ברובו דווקא באמצעי מניעה לנשים), אנחנו מגלים את היחס האמיתי שלו לנושא, כשג'ורג' נאלץ לחזור ולהתמודד עם אחד מפחדיו הגדולים – הניסיון לפתוח את האריזה ההרמטית של הקונדום.

האקדח מת מצחוק

סדרת סרטי "האקדח מת מצחוק" היא החוויה הקומית המכוננת של ילידי שנות ה-80, אבל אם קוראינו הזכרים יפשפשו היטב בזיכרון, הם עשויים לגלות שאהבו את הסרטים הללו מעוד סיבה מלבד הומור: פרסיליה פרסלי. בגיל שבו אתה עדיין לא ממש בטוח מה זה בנות ולמה הן שם, סצינות הסקס והפיתוי הפארודיות של "האקדח מת מצחוק" הגיעו בדיוק לרמת הקינקיות שכבר אפשר לשאת, ופרסלי הייתה פאם פאטאל אולטימטיבית – כמובן, בלי ללכת עד הסוף ובלי לחשוף כמעט כלום לעולם. כמובן שהשיא הגיע בסצינת הסקס של הסרט הראשון, כשפרסלי ולזלי נילסן מצהירים זה בפני זו שהם נוהגים לקיים יחסי מין בטוחים בלבד, ושולפים את אמצעי המניעה האולטימטיבי.

בנות הזהב

אם יש קלישאה קולנועית אחת שמזוהה עם אמצעי מניעה יותר מכל, הרי זה המסע המביך של התיכוניסט לרכישת הקונדום הראשון שלו. כולנו מכירים את הסצינה בשלל וריאציות – זה שמבקש משהו אחר במקום, זה שלא מעז לקנות וגונב, וכמובן, זה שמבקש והמוכר חסר הטקט צועק את הבקשה שלו בכל רחבי החנות. "בנות הזהב" לא חרגה מהקלישאה בשום צורה משמעותית, אבל היא החליפה את הגיבור הטבעי של הסיטואציה – ילד מחוצ'קן וחרמן – בשלוש קשישות שרק רוצות לכייף. כן, ימים יפים היו ימי האייטיז. בגרסה הישראלית, אגב, הסצינה הועתקה לפיצוציה והבנות מתביישות לקנות ג'חנון.

זהו זה

אי אפשר לסיים בלי הזווית הישראלית, ואין זווית יותר ישראלית מ"זהו זה", שמתוקף תפקידה כשעטנז מעט משונה בין סאטירה בידורית ותוכנית חינוכית לנוער, הקדישה פרק לחשיבותם של אמצעי מניעה. בפרק מגלם מוני מושונוב מורה בבית ספר תיכון שעדיין מאמין שילדים באים לעולם באמצעות חסידה, ומקבל שיעור חינוך מיני מהתלמידים שלו. שיר הסיום של הפרק, "כובע כובעון", הפך לקלאסיקה מיידית. ראו הוזהרתם - הסרטון כולל תמונות קשות של אבי קושניר מחופש לקונדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully