וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: סטיבי וונדר ביטל את הופעתו באירוע התרמה לצה"ל

29.11.2012 / 23:03

הזמר החליט לבטל את השתתפותו במופע התרמה עבור צה"ל שיתקיים בלוס אנג'לס ב-6 בדצמבר, זאת מכיוון שאינו מעוניין לקחת צד בסכסוף הישראלי-פלסטיני

ארגון FIDF (ארגון ידידי צה"ל), שיקיים בעוד כשבוע אירוע התרמה שנתי בלוס אנג'לס עבור צה"ל, אישר את הדיווחים מהבוקר על כך שהזמר סטיבי וונדר מבטל את הופעתו המתוכננת באירוע, זאת לאחר שגורמים מטעם הזמר הצהירו שהשתתפותו תהיה הבעת עמדה הנחשבת למעורבות בסכסוף הישראלי-פלסטיני והוא אינו יכול לעשות זאת בשל התואר "שליח של שלום" שהוענק לו מטעם האו"ם ב-2009.

"צר לנו שסטיבי וונדר החליט לבטל את הופעתו באירוע של FIDF, ארגון אמריקאי שתומך באירועי חינוך, תרבות ורווחה עבור חיילי צה"ל, משפחותיהם ומשפחות שכולות", מסר מנכ"ל הארגון, אלוף במיל' יצחק (ג'רי) גרשון. "FIDF הינו ארגון ללא מטרות רווח שמספק סיוע הומניטרי כה הכרחי ללא קשר לדת, השתייכות פוליטית או פעילות צבאית".

מוקדם יותר השבוע עלתה עצומה באתר change.com שקראה לוונדר לבטל את הופעתו באירוע. בעצומה, עליה חתמו מעל 4,000 אנשים, נכתב לזמר: "זכור שאפרטהייד הוא אפרטהייד, בין אם הוא מגיע מצד אפריקנרים לבנים בדרום אפריקה או יהודים ישראלים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully