וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בוואלה! תרבות: פצ'ה קוצ'ה 14 בשידור חי

2.12.2012 / 19:20

אירוע ההרצאות הקצרות שהפך לסנסציה ברחבי העולם חוזר להאנגר 11 בתל אביב עם דוברים כמו תומר יוסף ואייל שני, ואתם יכולים לצפות בו כאן בשידור חי בין השעות 22:15-23:45

LIVE

פצ'ה קוצ'ה, אירוע התרבות והאמנות הפופולרי, חוזר לתל אביב בפעם ה-14, וישודר בשידור חי בוואלה! תרבות בין השעות 22:15-23:45. את האירוע אוצרים איתי מאוטנר וענת ספרן, והוא נערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

הפצ'ה קוצ'ה החל לפני תשע שנים כערב חד פעמי בטוקיו. כיום הוא מתקיים בלמעלה מ-570 ערים ברחבי הגלובוס והפך לתנועת האמנות ללא מטרת רווח הגדולה בעולם. לישראל יובא הפורמט לפני חמש שנים על ידי ענת ספרן ואיתי מאוטנר – שאוצרים ומנחים את האירוע עד היום, בליווי חברת ההפקות והשיווק פאזה. גרסת תל אביב היא כיום אירוע הפצ'ה קוצ'ה הגדול ביותר, והערב הגיעו לצפות בו כ-4,000 איש.

פורמט הפצ'ה קוצ'ה, מפגיש על במה אחת תשעה יוצרים משלל דיסציפלינות (עיצוב, ארכיטקטורה, אמנות, צילום, הגות, מוסיקה) כשלכל דובר יש בדיוק שש דקות ו-40 שניות על הבמה, להעברת תפיסת עולמו היצירתית. באוצרות מוקפדת של ספרן ומאוטנר הפך פצ'ה קוצ'ה תל אביב לבמה בולטת של סצנת התרבות הישראלית: לאורך השנים הופיעו בפצ'ה קוצ'ה אמנים בכירים ומובילים (מיכל רובנר, אלכס ליבק, אוהד נהרין ועוד) לצד אמנים בתחילת דרכם.

בערב ה-14 יעלו על הבמה תומר יוסף, שיחשוף לראשונה פרויקט מוזיקלי עם שלוש זמרות צעירות ובלתי מוכרות; עדי סברן, בעלת הבלוג טאבולה ראסה העוסק בקעקועים, שתחלוק את סיפורי הקעקועים הקיצוניים והמרתקים ביותר שלה; משפחת שלו המכונה משפחה בדרך, שיצאה בעקבות מחאת הדיור ב-2011 למסע ברחבי הארץ והעלתה מאות סרטוני יוטיוב המציגים את המצב בישראל; אייל שני שיביא כהרגלו את אישיותו הצבעונית והאהבה האדירה לאוכל; המעצב הגרפי להב הלוי שידבר על פרשנות גרפית ועיצובית למצב פוליטי; ירון שטיינברג, בוגר בצאלאל שעמל כעת על הפקת אנימציה שנמכרה לערוץ ניקולודיאון; לירון קרול, אמנית בוגרת הרויאל קולג' בלונדון שמגיעה לארץ במיוחד בכדי לחשוף פרויקט שיצרה ביחד עם מעבדה טכנולוגית בשוויץ; נדב בגים שיציג צילומי תקריב מפתיעים של חרקים; "קבוצה וכו'", חבורת אדריכלים בוגרי בצלאל שיציגו את עבודותיהם המשלבות ארכיטקטורה, מחאה חברתית והומור; והמעצב טל ארז שידבר על תפקידו החברתי של המעצב לאור התפתחויות טכנולוגיות כמו מדפסות תלת מימד.

מחכים לפצ'ה קוצ'ה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully