וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "דמדומים" שומר על הפסגה

2.12.2012 / 13:39

אחרי חג ההודיה, המקומות הראשונים בטבלת שוברי הקופות האמריקאים לא משתנים. תוך כדי כך: כשלון חרוץ ל"הורג אותם ברכות" בכיכובו של בראד פיט

imdb

עוד שבוע עבר ובצמרת הקופתית בארצות הברית אין כל חדש. אחרי חג ההודיה העמוס בסרטים חדשים, מצליחים יותר ופחות, הגיע שבוע רגיל ושומם, שבו רק בראד פיט ו"הורג אותם ברכות" ניסו – ונכשלו – לתפוס קהל.

כתוצאה מכך, זה השבוע השני ברציפות שבו אין שום שינוי בשלושת הגדולים: במקום הראשון – "דמדומים 4: שחר מפציע, חלק 2", במקום השני "סקייפול", ובמקום השלישי "לינקולן". הסכומים, כמובן, קטנים יותר מבשבועות הקודמים: "דמדומים" ממשיך בצניחה חופשית, אבל עדיין אוחז בציפורניים במקום הראשון עם כ-16.5 מיליון דולר; "סקייפול", שהירידה בהכנסותיו איטית הרבה יותר, כמעט ועוקף אותו השבוע, עם כ-16 מיליון דולר. גם בתחום ההכנסות הכוללות, "סקייפול" (246 מיליון, הרבה מעבר לכל סרט ג'יימס בונד עד היום) כמעט שעוקף את "דמדומים" (254 מיליון). "לינקולן" ממשיך להצליח יפה לז'אנר עם כ-14 מיליון דולר בסוף השבוע, והכנסות כוללות של כ-84 מיליון דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במצב לא רע. דניאל קרייג ב"סקייפול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם במקומות הרביעי והחמישי אין חדש; "חיי פיי" ו"שומרי האגדות", שניהם קרובים עם כ-12 מיליון דולר לכל אחד. זוהי תוצאה מכובדת ל"חיי פיי", אבל מאכזבת מאוד עבור "שומרי האגדות", שעלול להפוך לסרט האנימציה הכושל ביותר בתולדות דרימוורקס.

רק במקום השישי נמצא סרט חדש – חדש לאמריקאים, לא לנו: "הורג אותם ברכות", סרטו של אנדרו דומיניק בכיכובו של בראד פיט, יצא בארץ כבר לפני כחודש, אבל רק עכשיו הגיע לארצות הברית. "הורג אותם ברכות" הוא דוגמה לחוסר הסכמה מוחלט בין המבקרים לבין הקהל הרחב: בעוד שרוב המבקרים מהללים אותו, הקהל הרחב לא סובל את הסרט, כפי שניתן לראות בסקרי דעת קהל, וגם על פי מספר האנשים שיצאו באמצע בהקרנות בארץ. למרות נוכחותו של כוכב-העל פיט, הסרט הכניס רק כ-7.5 מיליון דולר בסוף השבוע.

מה חשבתם על הסרט האחרון בסדרת "דמדומים"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully