וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת ההיפ הופ דאס רייסיסט מתפרקת

3.12.2012 / 10:58

הימס, חבר הרכב הראפ הניו-יורקי הנחשב והמעולה, עלה לבדו להופעה של דאס רייסיסט במסגרת פסטיבל מוזיקה במינכן והכריז כי הלהקה אינה קיימת יותר

יום אבל להיפסטרים ברחבי העולם: דאס רייסיסט, הרכב ההיפ הופ הנחשב והמצויין מניו-יורק, מתפרק. הימנשו "הימס" סורי, חבר ההרכב, עלה שלשום (שבת) לבדו להופעה של ההרכב במסגרת פסטיבל On3 בברלין, ואמר "רוצים לשמוע סוד? טוב, אני הולך לעשות כמה שירים של דאס רייסיסט, אבל דאס רייסיסט מתפרקים ואנחנו כבר לא להקה יותר". ברגע ההכרזה ניתן לצפות בלינק הבא. מאוחר יותר צייץ ויקטור ואסקז, החבר המרכזי האחר בהרכב המכונה קול איי.די, בחשבון הטוויטר שלו: "למען הפרוטוקול, עזבתי את דאס רייסיסט לפני חודשיים ונתבקשתי על ידי המנהל שלנו לא לא להכריז על זה עדיין. כנראה שהימנשו בכל זאת רצה לעשות את זה". סורי השיב לו בבדיחות שהוא מתנצל ושאינו זוכר שאמר את הדברים.

דאס רייסיסט, מההרכבים הבולטים בסצינת האינדי העכשווית בברוקלין, עלו לתהילה לראשונה בשנת 2008 עם שחרור השיר "Combination Pizza Hut and Taco Bell", שהפך ללהיט ויראלי ואף כונה על ידי המוזיקאי האלקטרוני הנודע דן דיקון "שיר שייזכר לדורות". ההרכב, המשלב היפ הופ הומוריסטי ושנון עם סאטירה חברתית וביקורת על גזענות בארצות הברית (סורי הינו ממוצא הודי ואילו מוצאו של ואסקז הוא קובני), הוציא עד כה שני מיקסטייפים ואלבום רשמי אחד. מלבד ואסקז וסורי חבר בלהקה גם אשוק קונדבולו המכונה דאפוול, אך מעורבותו פחותה והוא למעשה ה"הייפ מן" של ההרכב.

לפני מספר חודשים אמר ואסקז בראיון למגזין רולינג סטון שהוא והימס כבר הקליטו מספר שירים לאלבום הבא של ההרכב, וטען כי האלבום "אמור להיות מוכן עד סוף השנה". ואסקז הוסיף כי השניים מפתחים פיילוט לסדרת טלוויזיה המבוססת על ההרכב – חזון שכעת נראה כי לא יתממש.

מתבאסים מהפירוק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully